X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Jak vybrat správnou náplň do tiskárny Reset tiskárny Canon MP Řešení chybové hlášky u tiskáren Canon ''Zkontrolujte inkoust'' E1401, E1687, E1485

Řešení chybové hlášky u tiskáren Canon ''Zkontrolujte inkoust'' E1401, E1687, E1485

Pokud Vaše tiskárna Canon Pixma má problém s rozpoznáním jedné nebo více vložených kazet, může se to projevit jako chyba inkoustu E1401, E1687 nebo E1485. Oficiální vysvětlení těchto chybových kódů od Canonu je: "Cartridge FINE není nainstalována" pro E1401, "Cartridge FINE není nainstalována správně" pro E1687 a "Není nainstalována podporovaná kazeta" pro E1485. Ačkoliv se zde zmiňují stále Canon FINE inkoustové kazety, neznamená to, že nemůžete používat neoriginální inkoustové kazety, nebo kazety naplněné.

Existuje možnost, jak obejít chybové hlášky 1401, 1687 a 1485....

V závislosti na konkrétní hlášce budou rozdílné možnosti řešení. "Cartridge FINE není nainstalována" nebo "Catridge FINE není nainstalována správně" značí nějakou chbu komunikace mezi jednou nebo více inkoustovými kazetami v tiskárna a Vaší tiskárnou. "Nejsou nainstalovány podporované kazety" pak znamená, že daná kazeta byla vložena na nesprávné místo (možná záměna černé a barevné kazety. Proto postupujte následujícím způsobem:

  • ujistěte se, že černá i barevná inkoustová kazeta jsou vloženy do tiskárny. Otevřete tiskárnu a podívejte se, že tam kazety skutečně jsou. Tiskárna potřebuje pro tisk obě dvě kazety, jak černou, tak barevnou, i když chcete tisknout jen černě.
  • překontrolujte, že obě dvě kazety mají správné označení. Ačkoliv všechny kazety do tiskárnen Canon vypadají podobně, každá řada tiskáren používá jiné označení a je nutné toto označení dodržet. Kazety nelze zaměňovat, nefungovalo by to. Hledejte označení, které je podobné tomuto: PG-540, PG-540XL, PG-545 nebo PG-545XL pro černou kazetu, a CL-541, CL-541XL,  CL-546 or CL-546XL pro barevou kazetu. Které označení je správné pro Vaši tiskárnu záleží na daném modelu. Vhodnou kazetu najdete u nás ve vyhledávání, nebo se s námi poraďtě. Případně najděte manuál pro Vaši tiskárnu.
  • ujistěte se, že jsou kontakty na kazetě čisté. Kontakty najdete na metalickém pásku na přední straně kazety. Toto je místo, kde tiskárna komunikuje s kazetou a posílá jí příkazy k tisku. Jakékoliv poškození těchto kontaktů bude mít za následek nefunkční kazetu, případně nemožnost komunikace tiskárny a kazety.Tiskárna pak kazetu nerozpozná a nebude s ní umět tisknout. Pro očištění doporučujeme použít měkký hadřík, ubrousek, nebo papírový kapesníček. Nepoužívejte cokoliv mastného. Pokud najdete nečistoty, doporučujeme očistit pomocí kapesníčku, nebo jakéhokoliv čistícího prostředku na bázi alkoholu.
  • vyměňte poškozenou kazetu za jinou. Pokud tiskárna stále nemůže kazetu rozpoznat, pravděpodobně bude inkoustová kazeta poškozena a bude potřeba ji vyměnit za jiou. V případě, že máte jinou náhradní kazetu, která před tím fungovala, vyzkoušejte ji v tiskárně znovu. V opačném případě bude potřeba nainstalovat nepoužitou novou (originální) kazetu Canon
  • vyčistěte kontakty uvnitř tiskárny. Pokud se problém objeví znovu, je možné, že kazeta je v pořádku a problém je na straně kontaktů v tiskárně, které mohou být zněčištěny, nebo poškozeny. Zkuste se podívat dovnitř tiskárny a prohlédnout kontakty, které se dotýkají kazety. Vypadají stejně, jako ty na kazetě. Jestliže objevíte jakékoliv znečištění, očistěte je steným způsobem, jako jste čistili kazetu při vyndání z tiskárny. Dávejte pozor, aby při čištění nezůstal kousek ubrousku v tiskárně. Po čištění vložte kazety zpět do tiskárny.

V případě, že se chybová hláška objevuje stále, i po výměně za originální novou kazetu, je možné, že se jedná o chybu elektroniky tiskárny. V tomto případě bude potřeba se obrátit na servis Canon. Pokud máte tiskárnu ještě v záruce, bude se jednat o záruční opravu.

Vytisknout stránku

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


Sociální sítě

Novinky o cartridge a tonerech na Facebook.com

 

Sledujte nás Google+


Recenze na Heureka.cz

© 2018, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0