X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Resetování tiskárny Canon Pixma MP series

Resetování tisárny CANON serie MP  Tiskárny Canon Pixma MP jsou výborné tiskárny, i když dle mého názoru poněkud dražší na provoz. Někdy se ovšem stane, že tiskárna začne hlásit chybu a znemožní další tisk. Jediným způsobem, jak tiskárnu znovu donutit tisknout, je buď návštěva servisu, kde tiskárnu zprovozní, nebo si můžete tyto chyby opravit sami doma a tiskárnu resetovat. Postup krok po krokuvideomanuál s popisem resetu tiskárny naleznete na konci této stránky.

Nejdříve je nutno zkontrolovat, zda máte tiskárnu uvedenou v následujícím seznamu. Pokud ano, bude Vám postup pravděpodobně fungovat, pokud ne, nezoufejte, může tento postup fungovat i na dalších tiskárnách, ale úspěch není zaručen:

Seznam tiskáren Canon MP series:

Canon MP140
Canon MP145
Canon MP150
Canon MP160
Canon MP190
Canon MP198
Canon MP210
Canon MP240
Canon MP250
Canon MP258
Canon MP270
canon MP280
canon MP280
Canon MP470
Canon MP470
Canon MP500
Canon MP510
Canon MP520
Canon MP530
Canon MP560
Canon MP600
Canon MP610
Canon MP620
Canon MP640
Canon MP780
Canon MP830

Seznam chybových hlášek tiskáren Canon MP series

  • P02 = (Carriage chyba)
  • P03 = (chyba posunu řádku)
  • P05 = (chyba senzoru ASF)
  • P06 = (chyba vnitřní teploty)
  • P07 = (Nádobka na odpadní inkoust plná)
  • P08 = (teplota tiskové hlavy vykazuje chybu)
  • P09 = (chyba paměti EEPROM - je potřeba vyměnit základní desku tiskárny
  • P15 = (chyba napájení USB)
  • P20 = (ostatní chyba hadware)
  • P22 = (chyba scaneru)
  • E13 nebo E16 = došel inkoust. Stiskněte tlačítko Stop / Reset po dobu 5 - 8 sekund, dokud LED display nezobrazí 1.
  • E04, E05, E14 nebo E15: kazeta pravděpodobně není nainstalována správně. Opakujte instalaci inkoustové kazety.
  • E2-2 = chybí papír (ASF)
  • E3-3 = uvízl papír
  • E4 = došel inkoust
  • E5-5 = inkoustové kazety nejsou nainstalovány nebo jsou nainstalovány nepodporované kazety, případne kazety nejsou nainstalovány správně.
  • E8 = Nádobka na odpadní inkoust je plná
  • E9 = Připojený digitální fotoaparát / videokamera nepodporuje přímý tisk z fotoaparátu
  • E14 = jsou vloženy inkoustové kazety, které nejsou pro tuto tiskárnu určeny
  • E15 = Inkoustová kazeta není nainstalována E16 - nebyla rozpoznána hladina inkoustu
  • E16-E19 = Nepodařilo se naskenovat list pro zarovnání hlavy
  • E22 = chyba vozíku inkoustové hlavy
  • E23 = problém s podáváním papíru
  • E24 = Vyčistit chyba zařízení
  • E25 = ASF (posuv) chyba čidla
  • E26 = chyba vnitřní teploty
  • E27 = Odpadní nádobka na použitý inkoust je plná, nebo deska odpadní nádoby na použitý inkoust plná
  • E28 = chyba teploty inkoustové kazety
  • E29 = chyba paměti EEPROM
  • E33 = chyba podávání papíru
  • E35 = chyba USB
  • E37 17 = chyba ovladače
  • E40 20 = Ostatní chyba hardware
  • E42 22 = Chyba skeneru

Postup pro resetování tiskárny Canon

  • zapněte tiskárnu
  • stiskněte a držte tlačítko "RESET" na tiskárně
  • při stisknutí tlačítka "RESET" stiskněte a podržte tlačítko "COLOR START"
  • počkejte 5 sekund
  • uvolnětě tlačítko "COLOR START" a pak uvolněte tlačítko "RESET"
  • vyčkejte, tiskárna se začne sama konfigurovat. Tato konfigurace by měla trvat přibližně 20 sekund
  • až bude na display tiskárny číslo "1", stiskněte a podržte tlačítko "TOOL" (settings - nástroje) a na displaiy tiskárny se objeví písmeno "A"
  • při stisknutí a držení tlačítka "TOOL" (settings) stiskněte a držte tlačítko "RESET"
  • držte tlačítka a počkejte, dokud nepřestanou blikat kontrolky na tiskárně
  • uvolněte tlačítko "TOOL" a poté uvolněte tlačítko "RESET"

Video jak resetovat tiskárnu Canon MP series

Nevíte si rady s resetováním tiskárny a potřebujete více informací? Kontaktujte nás:

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Po kliknutí na "Odeslat zprávu", bude zpráva zaslána na náš e-mail. Odpověď můžete očekávat do 2 pracovních dnů. Většinou to ale bývá do pár hodin.

Vaše osobní údaje nejsou nikde zveřejňovány a splňují požadavky GDPR.

Vytisknout stránku

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0