X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Zdravím. Právě jsem vyčistil tiskárnu CLX 3305 fw. Vyčistil jsem válec a vysypal jsem jeho zádobník, byl totiž úplně plný barvy. Když jsem Válec vrátil na svoje místo a chtěl jsem zkusit tisknout napsalo mi chybu - vyměňte transfer belt.

Zdravím. Právě jsem vyčistil tiskárnu CLX 3305 fw. Vyčistil jsem válec a vysypal jsem jeho zádobník, byl totiž úplně plný barvy. Když jsem Válec vrátil na svoje místo a chtěl jsem zkusit tisknout napsalo mi chybu - vyměňte transfer belt.

11.01.2017 | Lucio Riccotti

Zdravím. Právě jsem vyčistil tiskárnu CLX 3305 fw. Vyčistil jsem válec a vysypal jsem jeho zádobník, byl totiž úplně plný barvy. Když jsem Válec vrátil na svoje místo a chtěl jsem zkusit tisknout napsalo mi chybu - vyměňte transfer belt. Ten jsem tedy vyčistil také. Když jsem dal tiskárnu dohromady, tak mi to napsalo chybu s nějakým řemenem a nakonec mi to napsalo chybu vyměňte zapékací válec... To už jsem začal být velmi nervózní a doslova jsem se naštval jaký šmejd jsem si to koupil.Tak mne tedy zajímá co mám dělat. Jsem docela zručný technicky a elektrikář. Jsem zoufalý a nevím jak si poradit... je problém v softwaru nebo prostě tiskárna odešla? Zkusil jsem také podle návodu na YouTube restart. Chyby mi to žádné už nepíše, jen to nevytiskne ani čárku... tudíž si mám koupit všechny ty 3 součásti za nekřesťanské peníze? Nebo jít ke konkurenci? podle mne udělali chybu hlavně inženýři, kteří navrhují celkem pěkný stroj s životností pouze 2roky... kde mi ten toner vydrží cca na 2 měsíce.... to je tedy od samsungu dost milé.... co mám prosím tedy dělat? Díky za vaši odpověď!

Vážený zákazníku,


bohužel na Váš problém neexistuje jednoduchá odpověď. Samotné vyčištění daných dílů většinou nestačí, je potřeba i resetovat počítadlo vytištěných stránek s daným dílem. Toto počítadlo se buď resetuje automaticky při nasazení nového dílu (nejčastější případ), nebo je potřeba jej ručně resetovat. Nejhorší je případ, kdy to prostě nijak netiskne a tiskárna nehlásí žádnou chybu. PAk je potřeba postupovat pozadu od toho, co se v tiskárně dělalo za údržbu a kontrolovat, zda jsou díly nasazeny správně. Překontrolujte tedy zapojení válce, usazení tonerů a usazení zapékací pece. Pokud ale nebude tiskárna stále fungovat, pak pomůže jenom servis, kde mají diagnostiku a umí zjistit, co se tiskárně nelíbí. Na dálku bohužel toto nejde...


S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0