X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Vybral jsem si špatné cartridge, zásilka už mi dorazila co mám dělat?

Vybral jsem si špatné cartridge, zásilka už mi dorazila co mám dělat?

00.00.0000 |

 Vybral jsem si špatné cartridge, zásilka už mi dorazila co mám dělat?

Pokud se Vám stane, že vyberete nějaké cartridge, a po doručení zjistíte, že jste je vybral špatně, že do Vaší tiskárny nepasují, nezoufejte, lze to napravit.


Vložte cartridge zpět do balíčku, napište na papír následující údaje:



  • číslo Vaší objednávky

  • typ Vaší tiskárny (nestačí bohužel napsat jenom Epson, doplňte prosím celý název Vaší tiskárny, např: Epson DX 4000)

  • Vaše telefonní číslo (pro případ, že by byly nějaké nejasnosti)


a vložte papír do obálky a zašlete nám tento balíček zpět na adresu:


Printprofi.cz

Svobody 6

35002 Cheb


Po doručení zásilky vyměníme cartridge za ty, které budou pasovat do Vaší tiskárny (do té co jste nám napsali).


Pokud budou nějaké nejasnosti, budeme Vás kontaktovat na telefonním čísle, které jste uvedli a nesrovnalosti si vyvětlíme.


Budeme rádi, když před instalací do tiskárny ještě nerozbalené cartridge porovnáte se stávajícími, které máte v tiskárně. Pokud jsou tvarově stejné, teprve pak je vyjměte z igelitového obalu. Ušetříte nám tímto náklady za znovuzabalení nepoužitých tiskových kazet.

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0