Vážený zákazníku,
tento problém je nejčastější při výměně náplní. Tiskárnu odpojte na 15 minut od proudu. Po té, co tiskárnu opět zapnete si aktualizuje všechny dostupné náplně a měla by rozpoznat správně hladinu inkoustu. Když se tak nestane zkuste dát do tiskárny zpátky Vaše předchozí náplně a vyměňte náplně pomocí průvodce na výměnu kazet v ovladačích tiskárny. V případě, že ani jeden ze způsobů nepomůže znamenát to, že tiskárna špatně rozpoznává hladinu inkoustů u těchto náplní a bude je potřeba reklamovat, protože se může stát, že mají vadný čip. Když ani reklamace nepomůže budete muset navštívit servis. V případě, že máte tiskárnu v záruce neberte sebou neoriginální náplně, protože servis to pokaždé svede na neoriginální náplně a tudíž Vaší chybu. Tím pádem Vám padá záruka a opravu si budete muset hradit na vlastní náklady.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz