Reklamovat zboží je jistě velmi nepříjemná věc. Budeme se tedy snažit Vám tuto činnost maximálně usnadnit.
V případě, že zjistíte, že je výrobek od nás dle Vašeho názoru nefunkční, a chcete jej tedy u nás reklamovat, postupujte prosím následovně:
- Napište nám prosím zprávu do následujícího reklamačního formuláře, kde stručně popište závadu, připište prosím číslo objednávky a telefonní kontakt na Vás. Náš pracovník se s Vámi spojí a pokusí se poradit na dálku.
- Odešlete vadné zboží na naši adresu uvedenou na faktuře, připojte prosím kopii faktury a stručně popiště vadu.
Adresa pro zasílání reklamací:
Printprofi s.r.o.
Svobody 6
35002 Cheb
balíček prosím označte slovem REKLAMACE
Reklamaci se budeme snažit vyřídit bez zbytečných odkladů v zákonné lhůtě.