X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Jak postupovat v případě reklamace?

Jak postupovat v případě reklamace?

00.00.0000 |

 Jak postupovat v případě reklamace?

Reklamovat zboží je jistě velmi nepříjemná věc. Budeme se tedy snažit Vám tuto činnost maximálně usnadnit.


V případě, že zjistíte, že je výrobek od nás dle Vašeho názoru nefunkční, a chcete jej tedy u nás reklamovat, postupujte prosím následovně:



  1. Napište nám prosím zprávu do následujícího reklamačního formuláře, kde stručně popište závadu, připište prosím číslo objednávky a telefonní kontakt na Vás. Náš pracovník se s Vámi spojí a pokusí se poradit na dálku.

  2. Odešlete vadné zboží na naši adresu uvedenou na faktuře, připojte prosím kopii faktury a stručně popiště vadu.


Adresa pro zasílání reklamací:


Printprofi s.r.o.

Svobody 6

35002 Cheb


balíček prosím označte slovem REKLAMACE


Reklamaci se budeme snažit vyřídit bez zbytečných odkladů v zákonné lhůtě.

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0