Vážený zákazníku,
může se stát, že je v tomto případě vadný toner. Reklamujte ho a zkuste to znovu s novým tonerem.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz
Přeskočit na hlavní obsah / Přeskočit na doplňující obsah
náplně do tiskáren za nejlepší ceny
Váš košík je prázdný
Levné náplně do tiskáren
99% skladem
Odesláme do 24 hodin
22.07.2015 | Ing. Radomil Přibilík
Dobrý den, mám tiskárnu Brother DCP-7065DN. Tiskárna hlásila vyměňte fotoválec a následně vyměnit toner. Po výměně fotoválce a toneru neoriginálního. Tiskárna stále píše není toner.Tento toner používám již po několikáté a nikdy nebyl problém. Nevíte co s tím ? Děkuji za odpověď
Vážený zákazníku,
může se stát, že je v tomto případě vadný toner. Reklamujte ho a zkuste to znovu s novým tonerem.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz
Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB
na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky
Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz
© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena
Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek
Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0