X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Hezký den, mám Canon MG3500 series. Při pokusu o skenování hlásí skener, že je vypnutý. Tisk funguje bez problému. Připojenou ji mám přes USB. Tiskárnu mám rok a až do dneška jsem skenovala bez problémů. Děkuji za pomoc Hana Kábová

Hezký den, mám Canon MG3500 series. Při pokusu o skenování hlásí skener, že je vypnutý. Tisk funguje bez problému. Připojenou ji mám přes USB. Tiskárnu mám rok a až do dneška jsem skenovala bez problémů. Děkuji za pomoc Hana Kábová

21.03.2016 | Hana Kábová

Hezký den, mám Canon MG3500 series. Při pokusu o skenování hlásí skener, že je vypnutý. Tisk funguje bez problému. Připojenou ji mám přes USB. Tiskárnu mám rok a až do dneška jsem skenovala bez problémů. Děkuji za pomoc Hana Kábová

Vážený zákazníku,


pravděpodobně špatný ovladač scaneru. Zkuste nejdříve tiskárnu vypnout a znovu zapnout, totéž udělejte s počítačem. Pokud chyba stále trvá, vyzkoušejte nějaký jiný program, který by uměl ovládat scaner. Pokud bude stále stejný problém, zkusil bych aktualizovat ovladač. Pokud ani toto nepomůže, je možné, že bude potřeba tiskárnu reklamovat. Ale toto nedokážu odhadnout na dálku. Vyzkoušejte tedy nejdříve doma, co zvládnete. Poté bych se obrátil na prodejnu počítačů ve Vašem okolí.


S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0