X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Dotazy ohledně nákupu u Printprofi.cz, platby a dopravy

Dotazy ohledně nákupu u Printprofi.cz, platby a dopravy

Dotazy ohledně reklamace (7)

 Reklamace je nepříjemná věc, ale prostě se někdy stane, že je zakoupenou věc potřeba reklamovat. Rádi Vám poradíme, jak projít reklamací co nejrychleji.

  • 07.10.2019 | Robert Zeman

    Kde najdu nákupní košík s vybranými produkty?

    kde mate košik s mou objednavkou????

    Vážený zákazníku,

    košík je vpravo nahoře.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 09.05.2018 | Anna Jašková

    Již před nákupem se mi v košíku objevil produkt, který nejde vymazat.

    Ještě jsem nic neobjednala a již mám v košíku 1ks za 394 Kč s DPH. Košík mi nejde vymazat. Prosím o storno "šotka" který se tam objevil, abych si mohla objednat to, co potřebuji. Děkuji moc za pomoc a ev.vysvětlení této záhady.

    Vážený zákazníku,

    pravděpodobně jste již něco do košíku "hodila". Stačí kliknou na košík a podívat se, co v něm je. Případně odstranit to zboží, které nechcete. Odstranění zboží z košíku se provádí červeným křížkem na daném řádku. Zboží pak z košíku zmizí a nebude objednáno.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 29.11.2017 | Štěpán Žák

    Čekání na zásilku, která nepřišla.

    Dobrý den čekám na vaší zásilku která stále nepřišla. Díky moc.

    Vážený zákazníku,

    Vaše objednávka nebyla doposud uhrazena. Posílali jsme 2 upozornění na neuhrazení objednávky, máme tedy poslat další upozornění?

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 07.07.2017 | Lucie Komurkova

    Je možné vrátit nepoužité kazety do tiskárny?

    Dobrý den, případě, že tiskárna tyto náplně nepřijme mohu je z tohoto důvodu vrátit?Děkuji za Vaši odpověd Komůrková

    Vážený zákazníku,

    ano, nepoužité kazety můžete vrátit. V opačném případě Vám bude naúčtována spotřebovaná náplň.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 12.03.2016 | Ing Moloslav Bendl

    Je možné udělat objednávku bez objednacího čísla?

    Chci si objednat náplně a ztratil jsem svoje objednací číslo. Můžete mi pomoci.

    Vážený zákazníku,

    žádno objednací číslo není potřeba. Vyberte si zboží, které chcete, vložte do košíku a vyplňte údaje pro objednání.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 01.03.2016 | miroslav ženata

    Upozornění na chybu v akční nabídce u č.T1295

    upozorňuji vás na chybu v akční nabídce u č.T1295, kde po vložení do košíku se zobrazí jiná cena, než je v základní nabídce, je třeba to opravit, aby to náhodou někdo nenahlásil jako klamavou reklamu.

    Vážený zákazníku,

    cena se zobrazuje správně. K ceně produktu se připočte poštovné. Cenu poštovného si můžete upravit v pokladně podle zvoleného dopravce. V žádném případě se tedy nejedná o klamavou reklamu. Celkovou cenu se dozvíte před objednáním a máte možnost danou nabídku nepřijmout. O klamavou reklamu by se jednalo, pokud bychom účtovali další poplatky po odeslání objednávky. A to neúčtujeme.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 26.02.2016 | Petr Hovorka

    Je možné zaplatit bezkontaktní kartou při zásilce na dobírku?

    Dobrý den, sdělte zda je možné platba ( bezkontaktní ) kartou při zásilce na dobírku ? Děkuji

    Vážený zákazníku,

    bezkontaktní platby podporuje pouze dopravce GEIS. Dopravce PPL umí také platby kartou, ale pouze "kontaktní", vkládá se karta do terminálu. Česká pošta zatím platby kartou nepodporuje. Vybírejte tedy dopravce podle tohoto.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 29.01.2016 | Zdeněk Moravec

    Změna ceny produktu při vložení černého toneru pro tiskárnu Canon do nákupního košíku

    Chci zakoupit černý toner pro tiskárnu Canon -uvedená cena s DPH 399 Kč; při vložení do košíku se cena změní na 489 Kč. Prosím o vysvětlení..... Děkuji Moravec

    Vážený zákazníku,

    90 Kč je za poštovné... Zaslání Českou poštou, platba dobírkou. Tuto volbu můžete změnit v pokladně a vybrat jiného dopravce, případně jiný způsob platby. Cena se pak úměrně změní. Vše uvidíte v pokladně.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 22.01.2016 | Eva Kulhánková

    Jak se na vašich stránkách dostanu k informacím o stavu objednávky?

    Jak se na vašich stránkách dostat k informacím o stavu objednávky?

    Vážený zákazníku,

    informaci o stavu objednávky se lze dozvědět po přihlášení do Vaší zákaznické sekce. Přihlašovací jmého a heslo jste dostala s první objednávkou, případně si jej lze nechat znovu zaslat na Váš email, který jste uvedla v objednávce.

    Přihlášení se provádí na jakékoliv stránce nahoře tlačítkem "Přihlásit zákazníka". Ve stejném místě lze i získat zapomenuté heslo.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 21.09.2015 | Vladimíra Marková

    Jak funguje potvrzení objednávky?

    Nemohu se dopracovat k potvrzení objednávky. Děkuji.

    Vážený zákazníku,

    objednávky nepotvrzujete Vy, ale my. A to jakmile objednávku překontrolujeme na správnost adresy (občas někdo zapomene uvést číslo popisné, napíše špatně telefon atd.) a připravíme objednávku na zpracování. Pak posíláme zprávu o potvrzení objednávky. Z Vaší strany tedy není potřeba objednávku potvrzovat.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 19.06.2015 | Jindřich Kupec

    Co znamená číslo 4x u produktu 4x toner Brother TN-2220 black?

    Dobrý den, chtěl bych si objednat toner 4x toner Brother TN-2220 black černý kompatibilní toner pro laserovou tiskárnu Brother - co znamená číslo 4x? Nepoužívám repase - máte nerepasovaný? Děkuji za odpověď. J. Kupec, Cheb

    Vážený zákazníku,

    čtyřka v názvu produktu znamená, že za uvedenou cenu dostanete 4 kusy tonerů. Tonery nejsou repasované, jedná se o nové zboží. Pokud jste z Chebu, můžete se pro ně rovnou zastavit na adrese Svobody 6\, v obchodním domě Prior.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 09.09.2014 | Ladislav Škorňok

    Jak mohu získat kód slevového kuponu na dopravu zdarma?

    Jak získám kod slevového kuponu na dopravu zdarma

    Vážený zákazníku,

    slevový kód na dopravu zdarma zasíláme jako součást našeho newsletteru. Ne vždy je ale v nabídce doprava zdarma, newsletter pravidelně měníme. Pokud chcete být informován pravidelně o novinkách a zajímavých akcích na našem eshopu (jako například doprava zdarma), doporučujeme k registraci novinek. Neunikne Vám tak jediná akce našeho eshopu a sám se budete moci rozhodnout, zda je tato akce pro Vás zajímavá či nikoliv.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 12.06.2014 | Jan Kaprál

    Výběr náplně do tiskárny na pobočce

    V červenci budu několik dní v Chebu.Mohu zajít do výdejního místa a tam si potřebné náplně zakoupit a nebo musím objednat předem? Děkuji.....J.Kaprál v.r.

    Vážený zákazníku,

    na našem výdejním místě v Chebu máme veškeré nabízené zboží skladem. Pokud potřebujete koupit běžné množství zboží (například 2 sady inkoustových kazet do tiskárny), není potřeba zboží dopředu objednávat, máme jej skladem, stačí přijít a kazety zakoupit na místě. Pokud by toto běžné množství nestačilo, a chtěl jste větší množství (50 sad inkoustových kazet), bylo by dobré předem zavolat a zboží si rezervovat. Jsem přesvědčen že i takto velkou objednávku bychom dokázali zvládnout, ale čas na zabalení a připravení zboží by byl delší. U některých inkoustových kazet toto množství skladem nemáme.

    • malé množství máme skladem
    • větší množství - volejte, rezervujeme Vám ho

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 02.06.2014 | Dušan Hrabovský

    Přihlášení do systému pro vkládání zboží do nákupního košíku

    Jak se mám přihlásit do systému a pak vkládat do košíku. Potřebuji to nutně vědět, žádný formulář ani hesla ani přihloašovací jména nebyla zaslána

    Vážený zákazníku,

    pro 1 nákup není potřeba žádná registrace, nepřihlašujte se, jenom si naklikejte potřebné zboží do košíčku a dokončete objednávku. Jméno a heslo pro přihlášení Vám bude zasláno po prvním nákupu.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 12.12.2013 | Zora Vraspírová

    Výše poštovného při objednání 2 náplní do tiskárny Brother

    Dobrý den, prosím o sdělení, kolik bude činit poštovné, když si objednám 2 náplně do tiskárny Brother. Děkuji.

    Vážený zákazníku,

    poštovné včetně dobírky činí 90 Kč. Pokud objednáte zboží nad 1000 Kč, nebudete platit žádné poštovné. Bohužel nste nenapsala, jaké náplně do tiskárny Brother chcete koupit, proto nemohu spočítat poštovné konkrétněji. Nejjednodušší bude, pokud požadované zboží vložíte do košíku a přejdete k pokladně. Poštovné Vám bude spočítáno jak za dobírku, tak za platbu předem.

     S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 30.10.2013 | Stanislav Kraban

    Jak mohu uplatnit slevu na poštovné?

    Jakým způsobem mám uplatnit slevu poštovného, kterou bych měl uplatnit heslem v košíku. Ale jak to tam napsat. To jsem zkoušel, ale nejde to. Dík

    Vážený zákazníku,

    slevu uplatníte tak, že heslo, které jste dostal emailem, to zadáte do kolonky (Mám slevový kupon a chci jej využít). Bude Vám pak přiznána sleva, tzn nebudete platit poštovné.S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 21.09.2013 | Josef Štaffa

    Cena dopravného a lhůta dodání pro T0715 pro tiskárnu Epson DX4400

    Jaká je cena dopravného a lhůta dodání.

    Vážený zákazníku,

    Vámi vybrané zboží T0715 pro tiskárnu Epson DX4400 je skladem, expedujeme ihned po objednání.

    Cena dopravného: 50 Kč při platbě předem, 90 Kč při platbě na dobírku. 

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 01.09.2013 | Josef Bubeník

    Jak se zaregistrovat, abych mohl objednat zboží?

    Chci si u Vás koupit cartridge pro tiskárnu Canon Pixma 540 - sadu Canon PGI-520/CLI-521 a nevím, jak se mohu registrovat, abych si zboží mohl objednat. Prosím poraďte, co mám dělat. Děkuji za ochotu, J. Bubeník, Most.

    Vážený zákazníku,

    pro nákup u nás není potřeba žádná registrace, zboží prostě objednejte. Po první objednávce Vám bude zasláno přihlašovací jméno a heslo k Vašemu účtu u nás. Tam pak budete mít přehled o Vašich objednávkách. 

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 01.02.2013 |

    Kolik zaplatím za poštovné?

     Kolik zaplatím za poštovné?

    Zaslání zboží Českou poštou:

        Poštovné u nás stojí 50 Kč za objednávku placenou bankovním převodem
        V případě zaslání zboží na dobírku činí poštovné 90 Kč

        Při objednání zboží nad 1000 Kč (včetně DPH) poštovné neúčtujeme.

    Zaslání zboží dopravní službou PPL:

        Poštovné u nás stojí 70 Kč za objednávku placenou bankovním převodem
        V případě zaslání zboží na dobírku činí poštovné 110 Kč.

    Pro pořádek ještě jednou přehledná tabulka:

    Výše objednávky Česká pošta - platba předem Česká pošta - dobírka PPL - platba předem PPL - dobírka
    1 Kč až 1000 Kč 50 Kč 90 Kč 70 Kč 110 Kč
    1001 Kč a více 0 Kč 0 Kč 70 Kč 110 Kč

    Využijte možnosti ušetřit na poštovném a objednejte si za více než 1000 Kč a neplatíte žádné poštovné.

  • 00.00.0000 |

    Na jaký účet mohu zaslat platbu za objednávku?

    Jaké je Vaše bankovní spojení? jaké máte číslo účtu? kam mám zaplatit? 

    Pokud nemáte poznamenáno naše bankovní spojení, nebo ho nemůžete najít, pak je zde:

    číslo účtu: 2000097454/2010
    Fio Banka

    Při platbách prosíme používejte vždy variabilní symbol, což je číslo Vaší objednávky, usnadníte nám tak identifikaci platby a zajistíte tím rychlé dodání Vaší objednávky. Bez variabilního symbolu, nebo chybně uvedeného, může dojít ke zpoždění Vaší objednávky, protože pak nejsme schopni rychle určit, za kterou objednávku platíte a může dojít k nepříjemnému zdržení.

    Pokud se Vám přeci jen stane, že zapomenete uvést variabilní symbol, sdělte nám prosím tuto skutečnost emailem na prodej@printprofi.cz kde uvedete Vaše číslo účtu a číslo objednávky, za kterou jste platili. Velice nám tím pomůžete při identifikaci objednávky. Děkujeme.

  • 00.00.0000 |

    Jakým způsobem lze u Vás platit?

    Jak platit za objednávky? Jakým způsobem lze u Vás platit? Nevím jak u Vás za zboží zaplatit.

    Pokud jste zvolili platbu předem\, čekáme s odesláním objednávky do chvíle, než bude částka připsána na náš bankovní účet. Jakmile jsou peníze u nás, Vaši objednávku zabalíme a připravíme k expedici. Jakmile má přidělené podací číslo, budete o této skutečnosti informováni emailem, včetně podacího čísla. Můžete pak sledovat cestu Vaší objednávky až k Vám.

    Pokud jste zvolili platbu dobírkou\, objednávku zabalíme bez čekání na Vaši platbu a odešleme na dobírku. Za zboží pak platíte při převzetí u poštovního doručovatele, případně při vyzvedávání na poště. Tento způsob je sice o něco rychlejší, ale i o něco dražší. Za tuto službu vybíráme poplatek 40 Kč za jednotlivou objednávku.

    Pokud jste si nechali poslat zboží na některé z našich vyzvedávacích míst\, vyčkejte prosím na zprávu o odeslání objednávky do výdejního místa. Následující den po poledni je pak Vaše objednávka připravena k vyzvednutí. Zboží zaplatíte poté hotově při vyzvednutí.

    TIP: Chcete ušetřit za poštovné?
    pokud chcete ušetřit za poštovné, objednete si zboží za více než 1000 Kč a máte od nás poštovné i dobírkovné zdarma.

  • 00.00.0000 |

    Je možné zaplatit zboží až při převzetí?

     Mohu platit zboží až při převzetí?

    ANO\, je to možné, při zadávání objednávky zvolte jako způsob platby "Dobírkou", objednávka je pak rychle expedována a zaplatíte při doručení, až když Vám bude zásilka předána. Tento způsob platby je nejrychlejší.

    Pokud chcete přeci jen nějakou tu korunu ušetřit, a zlevnit si objednávku, zvolte platbu předem. Čekáme pak na úhradu na účet, který dostanete v potvrzovacím emailu, ale celá doprava je pak levnější.

  • 00.00.0000 |

    Kdy je možné obdržet produkt pokud je skladem?

     Pokud je zboží skladem, kdy jej dostanu?

    Pokud je zboží skladem, a Vy jej objednáte do 15:00 v pracovní den, je téměř zaručeno, že Vaše objednávka bude zabalena a vypravena ještě týž den. Pak už záleží vše na České poště, jak bude rychlá a jak rychle se jí podaří přepravit balíček až k Vám. Každopádně Vás budeme informovat o odeslání emailem včetně čísle zásilky, pod kterým Vaše objednávka putuje až k Vám. 93% zásilek je skutečně doručeno následující pracovní den od objednání.

  • 00.00.0000 |

    Jak postupovat v případě, že je při dodání obal poškozen?

     Jak postupovat v případě, že je při dodání obal poškozen?

     Doporučujeme vždy při přebírání zásilky následující postup:

    1. Balíček kontrolujte vždy za přítomnosti dopravce
    2. Ujistěte se, že obal není zjevně někde poškozen, roztržen, nebo poničen
    3. Otevřete krabici a zkontrolujte neporušenost obsahu

    V případě, že je již poškozen obal, zásilku nepřebírejte!!!

  • 00.00.0000 |

    Jaké způsoby dopravy je možné využít?

     Jaké způsoby dopravy je možno využít?

    Objednávky posíláme výhraně Českou poštou a to vždy na zasílací adresu uvedenou v objednávce. Promyslete, zda je pro Vás výhodnější si nechat poslat balík do práce (zasílací adresa), než odpoledne vystát frontu na poště.

  • 00.00.0000 |

    Kam poslat zboží na reklamaci?

     Kam poslat zboží na reklamaci?

    Věříme, že budete s naším zbožím natolik spokojeni, že následující adresu nebudete potřebovat využít. Kdyby i přesto bylo potřeba zboží k reklamaci poslat, pošlete jeje prosím na následující adresu:

    Printprofi.cz
    Svobody 6
    35002 Cheb

    Na balíček prosím připište REKLAMACE

    pomůžete nám tak při třídění balíčků a přispějete k rychlejšímu vyřízení Vaší reklamace.

  • 00.00.0000 |

    Kolik zaplatím za balné?

     Kolik zaplatím za balné?

    Žádný poplatek za balné neúčtujeme.

    Takže abychom zodpověděli otázku přesněji... zaplatíte.... NIC. Balné je u nás zdarma.

  • 00.00.0000 |

    Je možné dostat dopravu zdarma?

     DOPRAVA ZDARMA - je to vůbec možné?

     DOPRAVA ZDARMA - je to vůbec možné?

    Ano, je to možné. Součástí našeho servisu není jen kvalitní produkt a cena, ale i doprava objednaného zboží až k Vám. Proto se snažíme držet ceny za dopravu co možná nejníže, dokonce i zdarma. Stačí, pokud objednáte zboží v celkové hodnotě nad 1000,- Kč včetně DPH. V tomto případě je zaslání Českou poštou až k Vám po celé ČR zdarma. 

  • 00.00.0000 |

    Co by měla obsahovat zásilka odeslaná na reklamaci?

     Co by měla obsahovat zásilka odeslaná na reklamaci?

    1. Vadné zboží zabalené tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození, případně poničení.
    2. Stručný popis závady, nebo nedostatku, který se vyskytl. Pomůže nám rovněž, pokud připojíte ukázku vadného tisku.
    3. Kopii faktury nebo číslo prodejního dokladu nebo objednávky.
    4. Požadavek na vyřízení reklamace. Velice nám pomůže případně i telefonní číslo, na kterém budete v případě dotazů k zastižení.
  • 00.00.0000 |

    Jak poslat toner nebo kazety k reklamaci?

     Jak poslat toner nebo kazety k reklamaci?

    Pokud budete posílat toner nebo tiskové kazety k reklamaci, prosíme o jejich pečlivé zabalení, aby nedošlo při přepravě k dalšímu poškození. Vystelte prosím balíček dostatečně tak, aby kazeta nebo toner "nepoletoval" po krabici. Mohlo by totiž dojít k dalšímu poškození, podření nebo poničení. Vhodné bude, pokud použijete obal, ve kterém Vaše zásilka přišla.

  • 00.00.0000 |

    Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

     Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

    Reklamaci zasílejte na následující adresu:

    Printprofi.cz
    Svobody 6
    35002 Cheb

    balíček označte prosím heslem REKLAMACE

    Reklamace se snažíme vyřešit během několika dnů od doručení a poslat zpět zákazníkovi.

    Ve vyjímečných případech je potřeba vyjádření dodavatele nebo výrobce, může se doba reklamace protáhnout až na 30 dnů.

    V případě reklamace na prodejně řešíme ve většině případů reklamaci výměnou zboží za nové.

  • 00.00.0000 |

    Vybral jsem si špatné cartridge, zásilka už mi dorazila co mám dělat?

     Vybral jsem si špatné cartridge, zásilka už mi dorazila co mám dělat?

    Pokud se Vám stane, že vyberete nějaké cartridge, a po doručení zjistíte, že jste je vybral špatně, že do Vaší tiskárny nepasují, nezoufejte, lze to napravit.

    Vložte cartridge zpět do balíčku, napište na papír následující údaje:

    • číslo Vaší objednávky
    • typ Vaší tiskárny (nestačí bohužel napsat jenom Epson, doplňte prosím celý název Vaší tiskárny, např: Epson DX 4000)
    • Vaše telefonní číslo (pro případ, že by byly nějaké nejasnosti)

    a vložte papír do obálky a zašlete nám tento balíček zpět na adresu:

    Printprofi.cz
    Svobody 6
    35002 Cheb

    Po doručení zásilky vyměníme cartridge za ty, které budou pasovat do Vaší tiskárny (do té co jste nám napsali).

    Pokud budou nějaké nejasnosti, budeme Vás kontaktovat na telefonním čísle, které jste uvedli a nesrovnalosti si vyvětlíme.

    Budeme rádi, když před instalací do tiskárny ještě nerozbalené cartridge porovnáte se stávajícími, které máte v tiskárně. Pokud jsou tvarově stejné, teprve pak je vyjměte z igelitového obalu. Ušetříte nám tímto náklady za znovuzabalení nepoužitých tiskových kazet.

  • 00.00.0000 |

    Zásilka dorazila, ale není kompletní, co mám dělat?

     Zásilka dorazila, ale není kompletní, co mám dělat? V zásilce mi chybí jedna položka...

    Je to velice nepříjemné, může se to stát, rozhodně to není úmysl z naší strany. Přeci jen u nás pracují jenom lidé a chybovati je lidské. Snažíme se několikanásobnou kontrolou odstranit co nejvíce chyb, ale přeci jen se to může stát. 

    Pokud už tato nepříjemnost nastane, nezoufejte, kontaktujte nás buď telefonicky, nebo emailem (vždy prosíme s číslem objednávky, vše se tím urychlí) a stručně popište, co chybělo. 

    Vše napravíme k Vaší spokojenosti.

    Věříme, že tento příspěvek nebudete hojně využívat, a že nebude nutné napravovat naše chyby, protože prostě nebudou.

  • 00.00.0000 |

    Jak postupovat v případě reklamace?

     Jak postupovat v případě reklamace?

    Reklamovat zboží je jistě velmi nepříjemná věc. Budeme se tedy snažit Vám tuto činnost maximálně usnadnit.

    V případě, že zjistíte, že je výrobek od nás dle Vašeho názoru nefunkční, a chcete jej tedy u nás reklamovat, postupujte prosím následovně:

    1. Napište nám prosím zprávu do následujícího reklamačního formuláře, kde stručně popište závadu, připište prosím číslo objednávky a telefonní kontakt na Vás. Náš pracovník se s Vámi spojí a pokusí se poradit na dálku.
    2. Odešlete vadné zboží na naši adresu uvedenou na faktuře, připojte prosím kopii faktury a stručně popiště vadu.

    Adresa pro zasílání reklamací:

    Printprofi s.r.o.
    Svobody 6
    35002 Cheb

    balíček prosím označte slovem REKLAMACE

    Reklamaci se budeme snažit vyřídit bez zbytečných odkladů v zákonné lhůtě.

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0