X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Dobrý večer, mám tiskárnu Laserjet M1132 MFP, přestože tam byl toner stále umístěn (starý), začaly blikat kontrolky že mam vyměnit tiskovou kazetu, nebo že je špatně umístěna.. koupila jsem proto nový toner a umístila do tiskárny, ale kontrolky stále

Dobrý večer, mám tiskárnu Laserjet M1132 MFP, přestože tam byl toner stále umístěn (starý), začaly blikat kontrolky že mam vyměnit tiskovou kazetu, nebo že je špatně umístěna.. koupila jsem proto nový toner a umístila do tiskárny, ale kontrolky stále

28.02.2018 | Markét

Dobrý večer, mám tiskárnu Laserjet M1132 MFP, přestože tam byl toner stále umístěn (starý), začaly blikat kontrolky že mam vyměnit tiskovou kazetu, nebo že je špatně umístěna.. koupila jsem proto nový toner a umístila do tiskárny, ale kontrolky stále blikají. Co s tím? Myslím si, že je porucha ve snímači toneru..ale nevím jak to napravit. Děkuji za odpověď.

Vážený zákazníku,


pokud je skutečně vadné čidlo, tak s ním doma nic neuděláte.  Zkuste nejdříve toner znovu usadit do tiskárny, případně tiskárnu vypnout a zapnout. Pokud i pak bude tiskárna stále blikat a nebude tisknout, bude ji muset prohlédnout servis.


S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0