Vážený zákazníku,
jedná se o chybu 0B, což je bohužel chyba základní desky. Než odnesete tiskárnu do opravy, kde desku vymění, zkuste ještě následující: Odpojte veškeré kabely od tiskárny a nechte tískárnu vypnutou cca 1 minutu. Pak zapojte nejdříve kabel do elektřiny a tiskárnu zapněte. Až naběhne, zkuste kopírování. Pokud bude fungovat, připojte kabel od počítače. Až se objeví chyba, budete vědět, který kabel po připojení způsobí chybu. Zkuste tento kabel vyměnit za jiný. Pokud se bude chyba dále objevovat, v menu najděte položku reset tiskárny, nebo tovární nastavení. Tiskárna tak smaže veškeré nastavení v paměti. Pokud i pak chyba nezmizí, bude potřeba návštěva servisu.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz