Vážený zákazníku,
zkuste prosím následující. Vytiskněte na tiskárně nějaký text. Je viditelná chyba i u tisku textu? Pokud ano, nadzvedněte všechny kazety a znovu je usaďte do tiskárny. Vytiskněte ještě jeden vzorek a porovnejte je. Pokud je vše stejné, ještě jednou dejte vyčistit inkoustové hlavy tiskárny. Tiskárna si tak dokáže poradit s většinou problémů. Pokud i pak bude vše stále stejné, pravděpodobně bude potřeba nastavit tiskárnu. K tomu slouží vzorek tisku "Nastavení inkoustové hlavy", kdy tiskárna vytiskne vzorky a vy zadáte do počítače hodnoty z těchto výtisků podle toho, který se Vám bude zdát jako nejlepší. Pokud ani pak neuspějete, naskenujte mi několik vzorků chybného tisku a pošlete mi je na email. Zkusím se podívat a poradit s kolegou, co by se s tím dalo udělat.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz