X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Dobrý den. Používám tiskárnu/skener CANON Pixma MP980. Prosím o odpověď: Proč nelze pouze skenovat, když došel inkoust v jedné z inkoustových kazet.

Dobrý den. Používám tiskárnu/skener CANON Pixma MP980. Prosím o odpověď: Proč nelze pouze skenovat, když došel inkoust v jedné z inkoustových kazet.

18.12.2018 | Miroslav Němec

Dobrý den. Používám tiskárnu/skener CANON Pixma MP980. Prosím o odpověď: Proč nelze pouze skenovat, když došel inkoust v jedné z inkoustových kazet. Přece nemá tato skutečnost vliv na skenování. Nikde jsem odpověď nenašel. Děkuji. S pozdravem Němec

Vážený zákazníku,


bohužel tuto tiskárnu zde nemáme a tak to nemohu otestovat. Nicméně tiskárny všeobecně umožňují skenovat, i když nemají inkoustové kazety. Nicméně proč to u Vaší nejde - položte dotaz výrobci tiskárny, nikdo jiný nebude schopen Váš dotaz správně odpovědět, proč to nejde..


S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0