X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Dobrý den, zakoupil jsem náhradní tiskovou kazetu za CH563EE tj. DJ 1510. Nějaký čas probíhal tisk v pohodě. Asi za 2 dny začaly problémy:

Dobrý den, zakoupil jsem náhradní tiskovou kazetu za CH563EE tj. DJ 1510. Nějaký čas probíhal tisk v pohodě. Asi za 2 dny začaly problémy:

21.10.2020 | Ing. Miroslav Kára

Dobrý den, zakoupil jsem náhradní tiskovou kazetu za CH563EE tj. DJ 1510. Nějaký čas probíhal tisk v pohodě. Asi za 2 dny začaly problémy: Tiskárna (HP Deskjet 1510) začala hlásit, že byla objevena nekompatibilní kazeta atd. Jde nějak "přesvědčit" tiskárnu, aby tuto alternativní kazetu přijala? Snad nějaký zásah přímo do tiskárny? Předem dík za odpověď. M.Kára

Vážený zákazníku,


tiskárnu vypněte, vyndejte kazetu z tiskárny, odpojte tiskárnu od elektriky a nechte cca 20 minut bez energie. Poté zapojte, vyzkoušejte tisk. Pokud se chyba objeví, budete potřebovat 4 jiné kazety, které postupně do tiskárny vložíte, z každou vytisknete jednu stránku a nahradíte další. Po tomto kolečku pak znovu vložíte tu "problematickou" kazetu a vyzkoušíte tisk. Pokud ani toto nebude fungovat, bude pravděpodobně vada elektroniky dané kazety...


S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0