X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Dobrý den, včera jsem se dotazoval: mám tiskárnu HP Color LaserJet CM1312 MFP, která roky barevně tiskne přes USB z PC, kde jsou nainstalovány Windows XP. Koupil jsem si nové PC s Windows 10

Dobrý den, včera jsem se dotazoval: mám tiskárnu HP Color LaserJet CM1312 MFP, která roky barevně tiskne přes USB z PC, kde jsou nainstalovány Windows XP. Koupil jsem si nové PC s Windows 10

16.01.2021 | Viktor Kolínský

Dobrý den, včera jsem se dotazoval: mám tiskárnu HP Color LaserJet CM1312 MFP, která roky barevně tiskne přes USB z PC, kde jsou nainstalovány Windows XP. Koupil jsem si nové PC s Windows 10 a nainstaloval ovladače pro USB. Tiskárna tiskne, ale pouze černobíle. Když si zobrazím vlastnosti tiskárny, tak je tam uvedeno „Barva: Ne“. Jak docílím barevného tisku? Ale už jsem to následujícími kroky opravil (tiskárna už tiskne barevně): 1. Ovládací panely 2. Zobrazit zařízení a tiskárny 3. Pravým tlačítkem myši vybrat tiskárnu 4. Vlastnosti tiskárny 5. Nastavení zařízení 6. Typ zařízení 7. Změnit Automatická detekce na Barevný 8. Použít Mám ale stále problém s instalačními programy HP pro tiskárnu. Instalace probíhá dobře, ale v okamžiku, kdy jsem vyzván k připojení tiskárny (přes USB) a já ji připojím, tak ji začne hledat (je tam napsáno, že to může trvat několik minut), ale ani po 2 hodinách ji nenalezne, přestože tiskárna je zapnutá, připojená, viditelná v Ovládacích panelech a na ni lze tisknout i z ní skenovat. Jak docílím toho, aby instalační program tiskárnu našel a instalaci řádně dokončil? Děkuji za odpověď

Vážený zákazníku,


nejlepší bude aktuální ovladače odinstalovat, restartovat počítat a začít s instalací znovu. Protože to jak to popisujete, děláte vše správně. Pokud ale nedetekuje tiskárnu, může být daný port nefunkční (ale tvrdíte že tiskne). Těžko říct, co přesně je chybou, takže bych vše přeinstaloval.. pak se uvidí co dál..


S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0