X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Hlášení na tiskárně EPSON ACULASER CX17

Hlášení na tiskárně EPSON ACULASER CX17

02.10.2018 | Jaroslav Michálek

Dobrý den Tiskárna EPSON ACULASER CX17 Po výměně tonerové kazety magenta za novou mi tiskárna píše ať ji vymením jakoby tam vložil prázdnou. Když ji vytáhnu a vložím znovu změní se hlášení na výměnu kazety cyan i když před tím tiskárna hlásila že je tam ještě asi 75% náplně. Po vytažení a znovu vložení cyan se hlášení změní zas na magenta. A tak se to opakuje pořát dokola. Jednou se mi zobzazil stav náplní a u cyan a magenta ukazoval stav na minimu jako by obě dvě byly prázdné. Zkoušel jsem tiskárnu nastavit na tovární nastavení a je to pořát stejné. Poradíte mi co stím? Děkuhjui za odpověď

Vážený zákazníku,


přiznám se, nevím. Nikdy jsem se s tímto nesetkal. Obraťte se na prodejce dané kazety. Problém může být v čipu na kazetě, nebo v tiskárně na základní desce. Bez otestování ale nelze říct, kde je problém.


S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0