Vážený zákazníku,
informaci o množství inkoustu na začátku tisku (při 1 vložení kazety do tiskárny) podává čip, kterým se identifikuje kazeta v tiskárně. Tiskárna pak hlídá množství použitého inkoustu na 1 vytištěnou stránku a zjišťuje, zda je možno tisknout dále. Pokud Vám tiskárna hlásí, že kazety jsou prázdné a není s nim možné tisknou dále, jedná se vyhodnocení kazety jako prázdné. Pokud v ní je ještě inkoust, bude ho pravděpodobně málo.
Pokud si ale myslíte (nebo to víte), že v kazetě je ještě odhadem polovina inkoustu, jedná se o chybu komunikace tiskárny a kazety. První možností, jak tiskárnu znovu donutit k tisku s touto kazetou, je danou kazetu vyndat, tiskárnu vypnout, po několika minutách znovu zapnout a vložit opětovně danou (dle tiskárny prázdnou) kazetu zpět do tiskárny. Tiskárna by se měla pokusit znovu načíst hladinu inkoustu (pokud již do čipu nezapsala, že tuto kazetu již nepoužívat). Pokud bude vše fungovat, máte vyhráno.
Pokud toto nebude fungovat, obávám se, že daná tiskárna neumí používat velkokapacitní kazety. Řešením pak bude tyto kazety nepoužívat, nebo použít kazety od jiného výrobce.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz