X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Dobry den potřeboval bych radu ohledně canon mp140 chtěl bych pouze skenovat do pc ale po naplnění puvodnich kazet piše E05 , jak říkam je možne pouze skenovat ? tikarna na nic nereaguje ,hlidaní hladiny inkostu nezabirá ,Děkuji

Dobry den potřeboval bych radu ohledně canon mp140 chtěl bych pouze skenovat do pc ale po naplnění puvodnich kazet piše E05 , jak říkam je možne pouze skenovat ? tikarna na nic nereaguje ,hlidaní hladiny inkostu nezabirá ,Děkuji

17.05.2017 | Vlada

Dobry den potřeboval bych radu ohledně canon mp140 chtěl bych pouze skenovat do pc ale po naplnění puvodnich kazet piše E05 , jak říkam je možne pouze skenovat ? tikarna na nic nereaguje ,hlidaní hladiny inkostu nezabirá ,Děkuji

Vážený zákazníku,


E05 znamená nerozpoznání inkoustové kazety. Vyndejte tedy kazetu z tiskárny, očistěte kontakty, a vložte ji zpět. Poté stiskněte a držte červené tlačítko trojúhelníček v kroužku po dobu cca 10 sekund. Vyzkoušejte tisk, nebo skenování.


S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0