X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Dobrý den Můj problém u tiskárny Epson Stylus SX 415 je v tom, že po vyčištění trysek tiskové hlavy destilovanou vodou při odklopeném a sundaném skeneru mi po zprovoznění, správném složení a zapojení tiskárna pořád hlásí u všech barev

Dobrý den Můj problém u tiskárny Epson Stylus SX 415 je v tom, že po vyčištění trysek tiskové hlavy destilovanou vodou při odklopeném a sundaném skeneru mi po zprovoznění, správném složení a zapojení tiskárna pořád hlásí u všech barev

03.02.2016 | Jiří Schlesinger

Dobrý den Můj problém u tiskárny Epson Stylus SX 415 je v tom, že po vyčištění trysek tiskové hlavy destilovanou vodou při odklopeném a sundaném skeneru mi po zprovoznění, správném složení a zapojení tiskárna pořád hlásí u všech barev "nekompatibilní kazety".Přičemž první tuto hlášku jsem zprovoznil vypnutím a odpojením tiskárny od proudu.První dva celobarevné textové zkušební tisky vytiskla.Jeden méně dobrý a druhý opakovaný už 100%.Teď už se ale nemohu té hlášky nijak zbavit.Podotýkám, že jsem použil asi tři sady resetovaných kompatibilních barev a jednu sadu originální.Hlásí stále totéž.Měnil jsem všechny 4 kusy současně i po jednotlivých kusech dle někde zde výše uvedené rady.V případě výměny po jedné je tiskárna jednotlivě rozpoznávala.V Pc ale ne.Při nasazení poslední kazety se opět v Pc objevila ona hláška.Ovladač mám určitě aktualizovaný na nejnovější.Mám program na ohlídaní aktualizace ovladačů Co s tím.Díky za odpověď.J.S.

Vážený zákazníku,


bohužel tento dotaz nelze jednoduše odpovědět. Systém rozpoznávání kazety si řídí tiskárna sama a pokud kazetu vyhodnotí jako nekompatibilní, nebude tisknout vůbec. Jediným řešením je použít originální kazety. Pokud i tak budou nerozpoznány, obávám se, že pak není řešení žádné. Buď je poškozena elektronika v místě, kam se kazety vkládají, nebo je chyba jinde v tiskárně. Toto ale nedokážu pořešit na dálku. Jediným řešením pak bude servis. Zvažte ale cenu tiskárny a případného servisu.


Co ještě můžete vyzkoušet, je odinstalovat kompletně ovladač z tiskárny, odstranit veškeré soubory po ovladači a pak tiskárnu znovu nainstalovat.


S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0