X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Dobrý den, moje tiskárna Epson Stylus SX 435 najednou přestala komunikovat přes wifi s mým PC. Donedávna šla. Když jsem kompletně deinstaloval a pak znovu instaloval pomocí originál CD, tak se stejně tiskárna nechytne. Poradíte mi prosím postup?

Dobrý den, moje tiskárna Epson Stylus SX 435 najednou přestala komunikovat přes wifi s mým PC. Donedávna šla. Když jsem kompletně deinstaloval a pak znovu instaloval pomocí originál CD, tak se stejně tiskárna nechytne. Poradíte mi prosím postup?

24.01.2017 | JAN KNAP

Dobrý den, moje tiskárna Epson Stylus SX 435 najednou přestala komunikovat přes wifi s mým PC. Donedávna šla. Když jsem kompletně deinstaloval a pak znovu instaloval pomocí originál CD, tak se stejně tiskárna nechytne. Poradíte mi prosím postup? Ještě o Vánocích to chodilo naprosto spolehlivě. Moc děkuji. S pozdravem, Ing. Jan Knap

Vážený zákazníku,


nejspíš bude mít problém s připojením do wifi. Překontrolujte tedy, zda je tiskárna zapojena, zapnuta, připojena přes wifi a dostupná z počítače. Pak teprve přidejte novou tiskárnu v průvodci. Pokud toto nepomůže, zkuste ji připojit po kabelu. Pokud ani po kabelu nebude reagovat, bude to chtít odbornou pomoc.


S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0