X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Dobrý den, měl bych dotaz na Epson stylus SX435W Zajímalo by mne, jak mám udělat, když mi tiskárna hlásí že je prázdná jedna kazeta, abych mohl tisknout pomocí smíchání všech barev aby se nahradila ta chybějící.

Dobrý den, měl bych dotaz na Epson stylus SX435W Zajímalo by mne, jak mám udělat, když mi tiskárna hlásí že je prázdná jedna kazeta, abych mohl tisknout pomocí smíchání všech barev aby se nahradila ta chybějící.

23.06.2018 | Roman Hokuf

Dobrý den, měl bych dotaz na Epson stylus SX435W Zajímalo by mne, jak mám udělat, když mi tiskárna hlásí že je prázdná jedna kazeta, abych mohl tisknout pomocí smíchání všech barev aby se nahradila ta chybějící. Předtím jsem měl epson SX105 a když mi došla jedna barva při tisku, tak mě to upozornilo a dalo hned tuto možnost na výběr. Nyní mi tiskárna rovnou zobrazí tabulku kde mi píše, že nemám modrou barvu ať vyměním kazetu, a zároveň vidím křížek u modré náplně, ale u ostatních nevidím nic, vidím je jakoby prázdné( win 10 přdtím jsem měl Vista). Děkuji za odpověď

Vážený zákazníku,


tiskárny Epson toto neumí. Jakmile dojde jedna za barev, tiskárna se zastaví a neumí dále tisknout. Je potřeba prázdnou kazetu vyměnit za plnou. Verze operačního systému na toto vliv nemá.


S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0