X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Dobrý den, máme tiskárnu BROTHER DCP 7030. vše připojeno jak má, ale i přesto mi nefunguje tisk a ve stavovém řádku se mi píše stav: CHYBA: Můžete mi poradit co s tím? děkuji

Dobrý den, máme tiskárnu BROTHER DCP 7030. vše připojeno jak má, ale i přesto mi nefunguje tisk a ve stavovém řádku se mi píše stav: CHYBA: Můžete mi poradit co s tím? děkuji

06.10.2015 | Michaela B

Dobrý den, máme tiskárnu BROTHER DCP 7030. vše připojeno jak má, ale i přesto mi nefunguje tisk a ve stavovém řádku se mi píše stav: CHYBA: Můžete mi poradit co s tím? děkuji

Vážený zákazníku,


pokud se chyba začala objevovat po výměně toneru, pravěpodobně se jedná o chybně načtený stav toneru. Návod jak resetovat toner najdete zde: http://www.printprofi.cz/brother-dcp-7030-reset-toner


Bohužel jste nenapsala, kdy se chyba začala objevovat, co předcházelo, proto těžko poradím konkrétní postup. Zkuste mi prosím popsat trochu podrobněji danou chybu, uvidíme, co se s tím bude dát na dálku udělat.


pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0