X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Dobrý den, máme doma tiskárnu HP 1215 all-in-one a začala nám hlásit problém tiskové kazety. Kazety jsme vyměnili, ale stále se zobrazuje error a nelze tisknout ani kopírovat. Jediná funkce, která funguje je skenování. Děkuji za pomoc

Dobrý den, máme doma tiskárnu HP 1215 all-in-one a začala nám hlásit problém tiskové kazety. Kazety jsme vyměnili, ale stále se zobrazuje error a nelze tisknout ani kopírovat. Jediná funkce, která funguje je skenování. Děkuji za pomoc

23.03.2017 | Simona Kuhnová

Dobrý den, máme doma tiskárnu HP 1215 all-in-one a začala nám hlásit problém tiskové kazety. Kazety jsme vyměnili, ale stále se zobrazuje error a nelze tisknout ani kopírovat. Jediná funkce, která funguje je skenování. Děkuji za pomoc

Vážený zákazníku,


nejčastější příčinou bývá vadná kazeta, respektive elektronika kazety. Pokud máte možnost, vyzkoušejte danou kazetu v jiné tiskárně, ověříte si tak, zda je kazeta funkční nebo ne. Druhou možností, o něco méně pravděpodobnou, je pak vadná elektronika tiskárny, a to v místě, kde předává informace kazetě. Zkuste se dotohoto místa podívat, případně toto místo očistit. Pokud nepomůže ani tato možnost, bude muset tiskárna do servisu.


S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0