X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Dobrý den, mám tiskárnu HP 2130 all in one, tiskárna je standardně připojena k PC. Po obnově systému (bod obnovy) tiskárna přestala pracovat. Tiskárna se tváří naprosto normálně, jsou vidět vlastnosti, stav toneru atd. přesto není možné nic vytisknout.

Dobrý den, mám tiskárnu HP 2130 all in one, tiskárna je standardně připojena k PC. Po obnově systému (bod obnovy) tiskárna přestala pracovat. Tiskárna se tváří naprosto normálně, jsou vidět vlastnosti, stav toneru atd. přesto není možné nic vytisknout.

17.01.2017 | Milan Králič

Dobrý den, mám tiskárnu HP 2130 all in one, tiskárna je standardně připojena k PC. Po obnově systému (bod obnovy) tiskárna přestala pracovat. Tiskárna se tváří naprosto normálně, jsou vidět vlastnosti, stav toneru atd. přesto není možné nic vytisknout.

Vážený zákazníku,


odninstalovat a znovu nainstalovat. Pravděpodobně v bodu obnovy nebylo vše v pořádku a nejsou kompletní ovladače. Nejdříve odstraňte vše ohledně dané tiskárny, pak na internetu najděte aktuální ovladače pro danou tiskárnu, nainstalujte a tiskárnu připojte. Pak bude vše fungovat.


S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0