X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Dobrý den, mám tiskárnu Brother HL-L2340DW a donedávna bez problému fungovala. Nyní, když chci vytisknout stránku (testoval jsem jak wifi, tak kabel), tak mi displej tiskárny hlásí pouze příjem dat, ale nic se nevytiskn

Dobrý den, mám tiskárnu Brother HL-L2340DW a donedávna bez problému fungovala. Nyní, když chci vytisknout stránku (testoval jsem jak wifi, tak kabel), tak mi displej tiskárny hlásí pouze příjem dat, ale nic se nevytiskn

24.01.2019 | Jakub Poukar

Dobrý den, mám tiskárnu Brother HL-L2340DW a donedávna bez problému fungovala. Nyní, když chci vytisknout stránku (testoval jsem jak wifi, tak kabel), tak mi displej tiskárny hlásí pouze příjem dat, ale nic se nevytiskne. V čem by mohl být problém? Děkuji

Vážený zákazníku,


bohužel v čemkoliv.. otázkou je, zda data opravdu přijímá, zda jsou správné ovladače v počítači, zda je v pořádku toner a válec... dokud neukáže žádnou chybu, nelze moc na dálku radit. Zkuste ji vypnout, odpojit od elektřiny, znovu zapnout a zkusit tisk. 


S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0