X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Dobrý den, mám tiskárnu Brother DCP-1512E a po výměně toneru stále hlásí, že mám toner vyměnit. Používám neoriginální toner a předtím nikdy problém s výměnou nebyl. Můžete mi poradit? Děkuji.

Dobrý den, mám tiskárnu Brother DCP-1512E a po výměně toneru stále hlásí, že mám toner vyměnit. Používám neoriginální toner a předtím nikdy problém s výměnou nebyl. Můžete mi poradit? Děkuji.

24.05.2015 | Maňáková

Dobrý den, mám tiskárnu Brother DCP-1512E a po výměně toneru stále hlásí, že mám toner vyměnit. Používám neoriginální toner a předtím nikdy problém s výměnou nebyl. Můžete mi poradit? Děkuji.

Vážený zákazníku,


při výměně toneru je možné, že si tiskárna neaktualizovala stav toneru. Zkuste tiskárnu na 15 minut odpojit ze zásuvky. Když je tiskárna po delší době bez proudy opět v provozu měla by si z aktualizovat stav všech tonerů v tiskárna. Po té ji zapojte a podívejte se jestli si tiskárna aktualizovala stav tonerů. Když se tak nestane je možné, že je vadný nebo poškozený čip na toneru a tak neposílá správně informace tiskárně o tom v jakém stavu je a takovýto toner je třeba reklamovat. Po případě reklamovat. Vše by se mělo vyřešit výměnou za nový.


S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0