X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Dobrý den, mám stejný problém, jen ne s červenou, ale s modrou barvou. Nepomohlo ani proplachování inkoustu ani čištění hlavy, což umožňuje SW Epson. Naopak při kontrolním tisku bylo po každém dalším čištění hlavy vytištěno méně a méně modré.

Dobrý den, mám stejný problém, jen ne s červenou, ale s modrou barvou. Nepomohlo ani proplachování inkoustu ani čištění hlavy, což umožňuje SW Epson. Naopak při kontrolním tisku bylo po každém dalším čištění hlavy vytištěno méně a méně modré.

16.08.2017 | Milan Šubrt

Dobrý den, mám stejný problém, jen ne s červenou, ale s modrou barvou. Nepomohlo ani proplachování inkoustu ani čištění hlavy, což umožňuje SW Epson. Naopak při kontrolním tisku bylo po každém dalším čištění hlavy vytištěno méně a méně modré.

Vážený zákazníku,


bohužel z Vašeho dotazu není patrné, o jaký stejný problém se jedná. Nicméně pokud tiskárna netiskne nějakou barvu, bude buď zaschlá tisková hlava, nebo kazeta nedávkuje barvu. Hlavu je nutno vyčistit, kazetu případně překontrolovat, zda byl z kazety odstraněn papírek s nápisem PULL.


S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0