X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Dobrý den, mám problém s tiskárnou BROTHER DCP-L2520DW. Vyměnil jsem toner a i po výměně toneru občas vyskočila hláška dochází toner. Nyní již tiskárne netiskne a na displeji běží hláška vyměňte toner. Toner který jsem vložil do tiskárny je B2320P.

Dobrý den, mám problém s tiskárnou BROTHER DCP-L2520DW. Vyměnil jsem toner a i po výměně toneru občas vyskočila hláška dochází toner. Nyní již tiskárne netiskne a na displeji běží hláška vyměňte toner. Toner který jsem vložil do tiskárny je B2320P.

01.11.2017 | Václav Franěk

Dobrý den, mám problém s tiskárnou BROTHER DCP-L2520DW. Vyměnil jsem toner a i po výměně toneru občas vyskočila hláška dochází toner. Nyní již tiskárne netiskne a na displeji běží hláška vyměňte toner. Toner který jsem vložil do tiskárny je B2320P. Používal jsem jej asi 14 dnů. Tisk byl až do této doby, krásný tmavý, ne jako když dochází náplň. Děkuji za pomoc a přeji krásný den. Václav Franěk

Vážený zákazníku,


pokud se Vám hláška po výměně toneru opakuje, použijte tento návod: http://www.printprofi.cz/brother-dcp-l2520-dw-reset-toneru


S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0