X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Dobrý den, mám kopírku Epson WF-2510. Kopila jsem černou barvu neor., ostatní jsou zřejmě původní. Kopírka sice hlásí že je barva neor. ale našla ji. Jen tiskne pouze červené nápisy a to ještě hodně světle. Při výměně černé barvy jsem

Dobrý den, mám kopírku Epson WF-2510. Kopila jsem černou barvu neor., ostatní jsou zřejmě původní. Kopírka sice hlásí že je barva neor. ale našla ji. Jen tiskne pouze červené nápisy a to ještě hodně světle. Při výměně černé barvy jsem

26.10.2014 | Kateřina Vondrová

Dobrý den, mám kopírku Epson WF-2510. Kopila jsem černou barvu neor., ostatní jsou zřejmě původní. Kopírka sice hlásí že je barva neor. ale našla ji. Jen tiskne pouze červené nápisy a to ještě hodně světle. Při výměně černé barvy jsem starou kart. vyndala a místo bylo 14 dní prázdné.Jestli i to má souvislost? Děkuji za odpověď na email Vondrová

Vážený zákazníku,


Pokud je výtisk z tiskárny nekvalitní, nebo se objevuje jen v jedná barvě (třeba červené, tak jak uvádíte) může se jednat o dvě závady, které ovšem nemusí být neodstranitelné. První možnost jsou zaschnuté trisky v tiskové hlavě, druhou možností je přítomnost vzduchu v tiskové hlavě. Oba dva případy brání průchodu inkoustu a tiskárna pak danou barvou netiskne. Řešení je v obou případech stejné. Ve vlastnostech tiskárny najděte funkci "Čištění inkoustové hlavy" tato funkce dokáže odstranit vzduch v tiskové hlavně, případně roztisknout zaschlou inkoustovou hlavu. Řešilo by to pak Vámi popisovaný problém. Je možné, že toto čištění bude nutné opakovat vícekrát, doporučujeme po každém vyčišění vytisknout kontrolní stránku, pokud se bude kvalita tisku zlepšovat, jste na dobré cestě a věřím, že bude vše v pořádku. 


Co se týká ponechání prázdného místa v tiskárně po vyndání barvy, toto rozhodně nedoporučujeme. Může (ale nemusí) pak docházet k zasychání tiskové hlavy. Pro příště proto bezprostředně po vyndání prázdné kazety nasaďte kazetu novou.


S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0