X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Dobrý den, mám Epson dx 4400 vyměnil jsem kazety,ale tiskárná mi stále hlásí že žlutá chybí ,přitom v inf. o kazetách jsou psané všechny a když s ní třesu je plná. Co s tím ? Děkuji za odpověd.

Dobrý den, mám Epson dx 4400 vyměnil jsem kazety,ale tiskárná mi stále hlásí že žlutá chybí ,přitom v inf. o kazetách jsou psané všechny a když s ní třesu je plná. Co s tím ? Děkuji za odpověd.

26.01.2017 | Filip Tesař

Dobrý den, mám Epson dx 4400 vyměnil jsem kazety,ale tiskárná mi stále hlásí že žlutá chybí ,přitom v inf. o kazetách jsou psané všechny a když s ní třesu je plná. Co s tím ? Děkuji za odpověd.

Vážený zákazníku,


žlutou kazetu vyndejte z tiskárny, otřete čip na kazetě (pravděpodobně bude umaštěný) a znovu vložte do tiskárny. Pokud toto nepomůže, kazetu znovu vyndejte, tiskárnu vypněte a odpojte od elektřiny na cca 15 minut. Pak znovu zapojte, zapněte a počkejte, až si tiskárna řekne o chybějící kazetu. Tu pak vložte. Tiskárna by ji měl rozpoznat bez problémů. A pokud ani toto nepomůže, obraťte se na prodejce kazety s žádostí o reklamaci.


S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0