X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Dobrý den, mám doma tiskárnu deskjet F4580. Přestala kopírovat přes wifi.Přes usb jde dobře. Modré světlo od wifiny většinou bliká. Můžete mi poradit co mám udělat. Děkuji Novák

Dobrý den, mám doma tiskárnu deskjet F4580. Přestala kopírovat přes wifi.Přes usb jde dobře. Modré světlo od wifiny většinou bliká. Můžete mi poradit co mám udělat. Děkuji Novák

30.11.2016 | Dalibor Novák

Dobrý den, mám doma tiskárnu deskjet F4580. Přestala kopírovat přes wifi.Přes usb jde dobře. Modré světlo od wifiny většinou bliká. Můžete mi poradit co mám udělat. Děkuji Novák

Vážený zákazníku,


překontrolujte, zda je tiskárna přes Wifi připojena. Nejčastější problém bývá, že není zadané správné heslo, a tiskárna pak není do wifi vůbec připojena. Proto ani nemůže tisknout. (Kopírování přes wifi nedává smysl, tiskárna kopíruje i bez počítače a bez připojení k internetu. Ke kopírování stačí pouze elektřina.) Pokud tedy bude tiskárna připojena k wifi, je nutné ji ještě znovu vyhledat v počítači jako novou tiskárnu a pak tisknout na tiskárnu připojenou přes wifi.


S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0