- Vadné zboží zabalené tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození, případně poničení.
- Stručný popis závady, nebo nedostatku, který se vyskytl. Pomůže nám rovněž, pokud připojíte ukázku vadného tisku.
- Kopii faktury nebo číslo prodejního dokladu nebo objednávky.
- Požadavek na vyřízení reklamace. Velice nám pomůže případně i telefonní číslo, na kterém budete v případě dotazů k zastižení.
náplně do tiskáren za nejlepší ceny
Váš košík je prázdný
Levné náplně do tiskáren
99% skladem
Odesláme do 24 hodin
Co by měla obsahovat zásilka odeslaná na reklamaci?
00.00.0000 |
Co by měla obsahovat zásilka odeslaná na reklamaci?
Doplňující obsah
Kontaktujte nás
Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB
na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky
Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz
© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena
Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek
Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0