Vážený zákazníku,
Odpovědět na tento dotaz nebude zcela jednoduché, protože příčin, proč tiskárna tiskne jen černobíle může být spoustu. Zkusím je tedy postupně rozebrat, snad přijdeme na to, že jedna z nich zapříčinila pouze černobílý tisk právě u Vás.
1. Tiskárna je na stavena pouza na černobílý tisk. V tom případě je řešení celkem jednoduché, stačí ve vlastnostech tiskárny najít položku, kde se zaškrtává použití pouze černobílé kazety. Tiskárna pak tiskne pouze pomocí černé barvy, a to i v případě, že je do tiskárny poslán barevný obrázek.
2. Kazety nejsou řádně nainstalovány. Může se stát, že jste vložil kazety do tiskárny, avšak neodtrhl jste z kazet pojistný papírek (folii), který drží v barvu v kazetě. Toto tiskárna bohužel neumí poznat, protože pro ni jsou kazety vloženy správně a správně je rozpoznala. Pokouší se s nimi tisknout, avšak nedostává žádný inkoust, který se drží v kazetě a neproudí do tiskové hlavy tiskárny. Řešení je pak jednoduché, stačí vyjmout kazetu s tiskárny, tento pojistný papírek (folii) odtrhnout a vložit kazetu do tiskárny. Bude nutné to v tomto případě udělat u všech barevných kazet.
3. Kazety jsou prázdné, ačkoliv je tiskárna vidí jako plné. Jedná se o chybu rozpoznávání hladiny inkoustu v tiskárně. V tomto případě bude nutné tiskárnu vypnou, vytahnout z elektriky a nechat několik minut bez přívodu elektrické energine. Po opětovné zapojení a zapnutí tiskárny dojde k nové detekci hladiny inkoustu v kazetách a tiskárna by měla rozeznat, že jsou kazety prázdné.
4. Jiný důvod - Pokud se jedná o jiný důvod, než jsou výše uvedené, obávám se, že nebudu schopen poradit takto na dálku. V tom případě bych Vám doporučil se obrátit na jakoukoliv prodejnu počítačů, kde si jistě budou vědět rady, jak postupovat.
Pro vyloučení chyby tiskárny bych doporučil vytisknout tzv. "kontrolní stránku". Tiskárna tak bez ohledu na nastavení vytiskne stránku, kde vyzkouší všechny kazety (na stránce budou barevné pruhy) a bude na této kontrolní stránce poznat, zda se jedná chybu kazet (popřípadě tiskárny), nebo zda je chyba pouze v nějakém nastavení.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz