Vážený zákazníku,
Pokud se na displeji zařízení jedno z těchto hlášení, pak došlo v zařízení k mechanickému problému, znečištění enkodér pásky, nebo se do zařízení dostal cizí předmět (např. kancelářská sponka).
- Unable to Clean (Clean Unable) - Nelze čistit
- Unable to Init. (Init Unable) - Nelze inicializovat
- Unable to Print (Print Unable) - Nelze tisknout
- Unable to Scan (Scan Unable) - Nelze skenovat
postupujte následovně:
- odpojte od elektřiny
- otevřete tiskárnu
- Zkontrolujte vnitřek zařízení, zda se v něm nenachází zbytky papíru, nebo jiné cizí předměty. Papír může být zaseknutý i pod tiskovou hlavou. Pokud se tisková hlava nachází uprostřed, opatrně ji prsty posuňte na levou nebo pravou stranu, abyste mohli zkontrolovat, zda se pod ní nenachází zbytek papíru. Útržky papíru mohou být i malé, použijte baterku a posviťte do tiskárny.
- zavřete tiskárnu
- zapojte tiskárnu a vyzkoušejte ji
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz