X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Po výměně originální kazety s tonerem se na displeji objeví: vyměňte toner a samozřejmě tiskárna nepracuje. Zkusila jsem výměnu několika tonerů a pořád se problém opakuje. Co dělám špatně??? Děkuji za radu.

Po výměně originální kazety s tonerem se na displeji objeví: vyměňte toner a samozřejmě tiskárna nepracuje. Zkusila jsem výměnu několika tonerů a pořád se problém opakuje. Co dělám špatně??? Děkuji za radu.

21.01.2017 | Ivana Dostálová

Po výměně originální kazety s tonerem se na displeji objeví: vyměňte toner a samozřejmě tiskárna nepracuje. Zkusila jsem výměnu několika tonerů a pořád se problém opakuje. Co dělám špatně??? Děkuji za radu.

Vážený zákazníku,


po vložení toneru do tiskárny tiskárna pravděpodobně nepoznala, že má již nový toner, a stále si myslí, že má původní, vypotřebovaný toner. Bude stačit daný toner resetovat, tedy vynulovat počítadlo vytisklých stran pro tento konkrétní toner. Návod na toto najdete zde: http://www.printprofi.cz/brother-dcp-7055-reset-toneru


S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0