X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Koupil jsem nyní již použitou tiskárnu Xerox WorkCentre 3045 B , je to bez síťové karty. Kopíruje a tiskne pouze z USB . Přes USB netiskne , stáhnul jsem si instalační CD. Nevím, kde je chyba. Děkuji za radu .

Koupil jsem nyní již použitou tiskárnu Xerox WorkCentre 3045 B , je to bez síťové karty. Kopíruje a tiskne pouze z USB . Přes USB netiskne , stáhnul jsem si instalační CD. Nevím, kde je chyba. Děkuji za radu .

18.03.2017 | Miloš

Koupil jsem nyní již použitou tiskárnu Xerox WorkCentre 3045 B , je to bez síťové karty. Kopíruje a tiskne pouze z USB . Přes USB netiskne , stáhnul jsem si instalační CD. Nevím, kde je chyba. Děkuji za radu .

Vážený zákazníku,


Dotaz si trochu protiřečí, říkáte že tiskne z USB a pak že netiskne z USB. Budu tedy předpokládát, že netiskne a to je důvod Vašho dotazu. Zkuste tedy jiný kabel. Je tiskárna vidět z počítače? pokud ne, není připojena. Může být tedy vadný kabel, nebo vadný port na počítači. Tam začněte hledat chybu. Může být taktéž chyba ve firmare tiskárny, zkuste tedy instalovat do tiskárny nejnovější. Rovněž aktualizujte ovladače v počítači pro danou tiskárnu. Věřím, že pak bude problém vyřešen.


S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0