X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Dobrý den, po aktualizaci Windows10 - 1803 mi tiskárna přestala tisknout barevně. V barvě šedi zaškrtnuto nemám.V předchozí verzi mi pomohlo nastavení ve Správci barev nastavení Canon MG5100 series PT3, ale v novější verzi už ne..

Dobrý den, po aktualizaci Windows10 - 1803 mi tiskárna přestala tisknout barevně. V barvě šedi zaškrtnuto nemám.V předchozí verzi mi pomohlo nastavení ve Správci barev nastavení Canon MG5100 series PT3, ale v novější verzi už ne..

08.05.2018 | Mila.P.

Dobrý den, po aktualizaci Windows10 - 1803 mi tiskárna přestala tisknout barevně. V barvě šedi zaškrtnuto nemám.V předchozí verzi mi pomohlo nastavení ve Správci barev nastavení Canon MG5100 series PT3, ale v novější verzi už toto nastavení nepomohlo. Prosím o radu. Nerada bych řešila tento problém novou tiskárnou. Předem děkuji za případnou pomoc. Mila

Vážený zákazníku,


bohužel přesně nevím, kde se toto nastavuje. Určitě nebude potřeba kupovat novou tiskárnu, toto je jasně jen nastavení. Začněte postupně prohledávat veškeré nastavení, správce tisku, cokoliv, co má společeného s tiskem. Někde bude zaškrtnut tisk jen černou kazetou... Možná pomůže odstranění dané tiskárny z Windows a její opětovné nainstalování.


S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0