X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Dobrý den, máme v kanceláři tiskárnu HP LaserJet 1300. Po zakoupení nových tonerů se stalo, že tiskárna bliká oranžově a netiskne. jednalo se o typ HP 13A, Q2613A, black, 2500 stran, nový. Na první pohled jsou tonery stejné, pouze s novým tonerem

Dobrý den, máme v kanceláři tiskárnu HP LaserJet 1300. Po zakoupení nových tonerů se stalo, že tiskárna bliká oranžově a netiskne. jednalo se o typ HP 13A, Q2613A, black, 2500 stran, nový. Na první pohled jsou tonery stejné, pouze s novým tonerem

07.04.2016 | Jana KJ

Dobrý den, máme v kanceláři tiskárnu HP LaserJet 1300. Po zakoupení nových tonerů se stalo, že tiskárna bliká oranžově a netiskne. jednalo se o typ HP 13A, Q2613A, black, 2500 stran, nový. Na první pohled jsou tonery stejné, pouze s novým tonerem nelze tisknout. Díky za radu, čím to asi může být

Vážený zákazníku,


problém bude pravděpodobně v načtení čipu na kazetě. Zkuste tedy toner z tiskárny vyndat, tiskárnu vypnout a nechat chvilku vypnutou. Poté zapnout a vloži toner. Pokud se na počítači objeví hláška o prázdném toneru, tuto potvrďte. Pokud i tak nebude možné tisknout, obraťte se na prodejce tonerů, kde jste toner koupila, s žádostí o reklamaci.


S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0