X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Dobrý deň, mám tlačiareň Brother DCP-1610WE a po výmene nového neoriginálneho toneru mi stále hlási ''vymeňte toner''.

Dobrý deň, mám tlačiareň Brother DCP-1610WE a po výmene nového neoriginálneho toneru mi stále hlási \''vymeňte toner\''.

12.08.2016 | Michal Plaštiak

Dobrý deň, mám tlačiareň Brother DCP-1610WE a po výmene nového neoriginálneho toneru mi stále hlási "vymeňte toner".

Vážený zákazníku,


bude potřeba říci tiskárně, že dostala nový toner. Toto se dá udělat pomocí tzv. resetu toneru. U tiskárny Brother DCP-1610WE by měl být násleudující postup:



  • Stiskněte tlačítko Menu

  • pomocí šipek se přesuňte na položku "Maschine info - příst. info", pak stiskněte OK

  • pomocí šipek se přesuňte na "Drum reset - vynulování počítadla válce". Stiskněte tlačítko OK dokud neuvidíte na displeyi "reset"

  • stiskněte tlačítko START

  • stiskněte tlačítko nahoru dokud neuvidíte hodnotu "10"

  • stiskněte tlačítko OK, LCD display ukáže Accepted - provedeno

  • Stiskněte tlačítko Stop/Exit


S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0