X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Dobrý den, mám tiskárnu Maxify MB2350 po instalaci neoriginálních kompatibilních náplní hlásí chybu B 504. Zkusila jsem naplně vyměnit i za nové originalní od Canonu tiskárna ale hlásí chybu stále. Za radu předem děkuji.

Dobrý den, mám tiskárnu Maxify MB2350 po instalaci neoriginálních kompatibilních náplní hlásí chybu B 504. Zkusila jsem naplně vyměnit i za nové originalní od Canonu tiskárna ale hlásí chybu stále. Za radu předem děkuji.

13.02.2017 | Ivana Jadrná

Dobrý den, mám tiskárnu Maxify MB2350 po instalaci neoriginálních kompatibilních náplní hlásí chybu B 504. Zkusila jsem naplně vyměnit i za nové originalní od Canonu tiskárna ale hlásí chybu stále. Za radu předem děkuji.

Vážený zákazníku,


tato chyba nastává, pokud kazeta z nějakého důvodu nepouští inkoust do zásobníku v tiskové hlavě. U neoriginálních (kompatibilních) kazety bývá příčinou zapomenutá pojistka na inkoustové kazetě - tuto pojistku je potřeba před vložením kazety do tiskárny odtrnout. 


Dobrý den, mám tiskárnu Maxify MB2350 po instalaci neoriginálních kompatibilních náplní hlásí chybu B 504. Zkusila jsem naplně vyměnit i za nové originalní od Canonu tiskárna ale hlásí chybu stále. Za radu předem děkuji.


Řešení chyby B504 je následující:



  • vypněte tiskárnu a odpojte ji od elektrické energie

  • otevřete dvířka tiskárny

  • posuňte tiskovou hlavu s kazetami do pozice, kde lze jednotlivé kazety vyjmout a překontrolovat (pokud to nejde, zapněte tiskárnu do elektřiny, spusťte ji, a počkejte, až se hlava přesune na místo, kde lze s kazetami manipulovat. Pak tiskárnu odpojte od elektřiny. A poté přesuňte tiskovou hlavu na místo, kde lze kazety vyndat.

  • Ujistěte se, že není tiskárna připojena k elektřině

  • jednu kazetu po druhé vyndejte z tiskárny a překontrolujte kazety, zda jste z nich odtrhla oranžový, nebo žlutý papírek s nápisem PULL. Pokud na kazetě zůstal, odtrhněte je a pak znovu vložte danou kazetu do tiskárny

  • zavřete dvířka tiskárny

  • zapojte tiskárnu do elekřiny a spusťte ji


S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0