X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Dobrý den, mám tiskárnu HP 3525 e-All-in-one - nyní nějakou chvíli, asi měsíc nebyla používána, došel mi černý inkoust, tak jsem dnes inkoustovou kazetu vyměnila - ale bohužel tisk je velmi špatný, čárkovaný. Např. na začátku stránky v pořádku, pak jsou

Dobrý den, mám tiskárnu HP 3525 e-All-in-one - nyní nějakou chvíli, asi měsíc nebyla používána, došel mi černý inkoust, tak jsem dnes inkoustovou kazetu vyměnila - ale bohužel tisk je velmi špatný, čárkovaný. Např. na začátku stránky v pořádku, pak jsou

03.07.2016 | Lenka Brücknerová

Dobrý den, mám tiskárnu HP 3525 e-All-in-one - nyní nějakou chvíli, asi měsíc nebyla používána, došel mi černý inkoust, tak jsem dnes inkoustovou kazetu vyměnila - ale bohužel tisk je velmi špatný, čárkovaný. Např. na začátku stránky v pořádku, pak jsou písmena přerušovaná, neviditelná. Zkusila jsem na tiskárně několikrát spustit čistění hlavy i následné čištění, ale stejný problém je tu pořád, vůbec se to nezlepšilo. Dokážete mi nějak poradit co s tím?

Vážený zákazníku,


možná dokážeme poradit s danou chybou... Hledal bych chybu buď u nové kazety, nebo u tiskové hlavy. U kazety to bude jednodušší. Otevřete tiskárnu a podívejte se znovu na danou kazetu, kteoru jste měnila. Pokud se jednalo o neoriginální kazetu, pak tato kazeta musí být před vložením upravena. Naštěstí se nejdená o složítou úpravu, pouze o odstranění nálepky, která brání vzduchu v pronikání do kazety. Většinou je na této nálepce šipka a nápis PULL. Tato nálepka bývá žlutý, nebo oranžová. Prohlédněte tedy ještě jednou danou kazetu a pokud tam tuto nálepku najdete, tak ji odtrhněte. Pak vložte kazetu znovu do tiskárny. Proveďte ještě jednou čištění tiskové hlavy a jsem přesvědčen, že tiskárna bude tisknout v pořádku. 


Alternativně můžete použít ještě jinou kazetu, to pro kontrolu, že Vámi použitá kazeta není vadná. Je to nepravděpodobné, ne však nemožné.


Pokud by se jednalo o chybu tiskové hlavy, obávám se, že s tím doma nic neuděláte. Tato chyba většinou vyžaduje zásah technika...


S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0