Vážený zákazníku,
možná dokážeme poradit s danou chybou... Hledal bych chybu buď u nové kazety, nebo u tiskové hlavy. U kazety to bude jednodušší. Otevřete tiskárnu a podívejte se znovu na danou kazetu, kteoru jste měnila. Pokud se jednalo o neoriginální kazetu, pak tato kazeta musí být před vložením upravena. Naštěstí se nejdená o složítou úpravu, pouze o odstranění nálepky, která brání vzduchu v pronikání do kazety. Většinou je na této nálepce šipka a nápis PULL. Tato nálepka bývá žlutý, nebo oranžová. Prohlédněte tedy ještě jednou danou kazetu a pokud tam tuto nálepku najdete, tak ji odtrhněte. Pak vložte kazetu znovu do tiskárny. Proveďte ještě jednou čištění tiskové hlavy a jsem přesvědčen, že tiskárna bude tisknout v pořádku.
Alternativně můžete použít ještě jinou kazetu, to pro kontrolu, že Vámi použitá kazeta není vadná. Je to nepravděpodobné, ne však nemožné.
Pokud by se jednalo o chybu tiskové hlavy, obávám se, že s tím doma nic neuděláte. Tato chyba většinou vyžaduje zásah technika...
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz