X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Dobrý den, mám tiskárnu epson xp 600. Cca 2 měsíc jsem netiskl. Nyní tiskárna dělá ze tiskne ale papír je prázdný. Dával jsem čištění trysek ale nepomohlo to. Inkoust nebyl origoš. Je možné že se trysky ucpaly tak ze nepomůže čištění co nabízí software

Dobrý den, mám tiskárnu epson xp 600. Cca 2 měsíc jsem netiskl. Nyní tiskárna dělá ze tiskne ale papír je prázdný. Dával jsem čištění trysek ale nepomohlo to. Inkoust nebyl origoš. Je možné že se trysky ucpaly tak ze nepomůže čištění co nabízí software

21.02.2017 | Luděk Tikovský

Dobrý den, mám tiskárnu epson xp 600. Cca 2 měsíc jsem netiskl. Nyní tiskárna dělá ze tiskne ale papír je prázdný. Dával jsem čištění trysek ale nepomohlo to. Inkoust nebyl origoš. Je možné že se trysky ucpaly tak ze nepomůže čištění co nabízí software a dají se vyčistit jinak. Nebo v čem muže byt problém? Moc děkuji za nápady.

Vážený zákazníku,


překontrolujte kazety, zda jste z nich odstranil žlutý papírek s nápisem PULL. Tento žlutý papírek je viditelný i na našich obrázcích u tiskárny Epson Expression Premium XP600. Pokud tento papírek neodstraníte, kazeta nepustí inkoust do tiskárny. Pokud ho odstraníte, bude pravděpodobně nutné vyčistit tiskové hlavy.


S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0