Vážený zákazníku,
tato hláška se nejčastěji objevuje při problémech s tiskovou hlavou. Zkuste následující:
- odpojte tiskárnu od elektřiny, nechte odpojenou cca 15 minut a pak tiskárnu znovu zapojte.
- pokud se hláška stále objevuje, zkuste tiskárnu resetovat podle tohoto návodu: http://www.printprofi.cz/reset-tiskarny-canon-mp
- pokud ani toto nefunguje, pravděpodobně má tiskárna problém s rozeznáním tiskové hlavy. Můžete tiskárně pomoci tak, že tiskovou hlavu z tiskárny vyndáte (otevřete tiskárnu, nechte dojet vozík s barvami do polohy, kde barvy měníte, vyndejte všechny barvy, pak pohněte s šedou (nebo zelenou) páčkou na pravé (levé) straně vozíku, vyndejte tiskovou hlavu a opatrně očistěte tišnění spoj. Stejně tak místo, kde se tištěný spoj z tiskové hlavy dotýká tiskárny). Hlavu založte zpět do tiskárny a vraťte barvy. Zkuste tisk.
- pokud ani toto nebude fungovat, obraťte se na servis.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz