X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Dobrý den, mám stejný problém se stejnou tiskárnou. Servisní nástroj v 3400 mám také a také hlásí chybu 006. Možná, že se mi dosud nepodařilo dostat tiskárnu do servisního módu. Jak se u této tiskárny pozná úspěšný vstup do servisního módu?

Dobrý den, mám stejný problém se stejnou tiskárnou. Servisní nástroj v 3400 mám také a také hlásí chybu 006. Možná, že se mi dosud nepodařilo dostat tiskárnu do servisního módu. Jak se u této tiskárny pozná úspěšný vstup do servisního módu?

05.02.2018 | Josef Koukol

Dobrý den, mám stejný problém se stejnou tiskárnou. Servisní nástroj v 3400 mám také a také hlásí chybu 006. Možná, že se mi dosud nepodařilo dostat tiskárnu do servisního módu. Jak se u této tiskárny pozná úspěšný vstup do servisního módu? Bude to napsáno na displeji? Bude svítit nějaká kontrolka? Díky za jakoukoliv radu.

Vážený zákazníku,


nevím, o jakou stejnou chybu se jedná, ani nevím, které tiskárně píšete. Rada tedy bude všeobecná:


Překontrolujte, že všechny kazety mají inkoust. Prázdná kazeta může způsobovat chybu 006


Počkejte několik minut, případně restartujte Service Tool.


odpojte USB kabel z tiskárny, a po cca 15-ti sekundách jej znovu zapojte a znovu  spusťte service tool.


S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0