X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Dobrý den, mám HP Photosmart 5510 B111a. 2 dny jsem tiskla s novou černou kazetou a třetí den už tisk černou nefunguje. Ostatní barvy jsou OK. Když však dám tisk - hlášení stavu tiskárny, tak mi sice vyjede téměř prázdný papír, nicméně je na něm graficky

Dobrý den, mám HP Photosmart 5510 B111a. 2 dny jsem tiskla s novou černou kazetou a třetí den už tisk černou nefunguje. Ostatní barvy jsou OK. Když však dám tisk - hlášení stavu tiskárny, tak mi sice vyjede téměř prázdný papír, nicméně je na něm graficky

13.06.2016 | Eva Perhalová

Dobrý den, mám HP Photosmart 5510 B111a. 2 dny jsem tiskla s novou černou kazetou a třetí den už tisk černou nefunguje. Ostatní barvy jsou OK. Když však dám tisk - hlášení stavu tiskárny, tak mi sice vyjede téměř prázdný papír, nicméně je na něm graficky znázorněn stav hladiny barevných inkoustů /u černého ne/ ale ty jednotlivé hladiny jsou v hranatých závorkách černé barvy. Tam se ta černá vytiskne. Jinak ale nikde jinde ... poradíte mi? Děkuji.

Vážený zákazníku,


s největší pravděpodobností Vám netiskne velká černá kazeta. Takže otevřete tiskárnu a podívejte se, zda byl před instalací kazety odtržen z kazety papírek s nápisem PULL (bývá oranžový, nebo žlutý). Pokud byl odstraněn, zkuste funkci tiskárny "čištění tiskové hlavy". Touto funkcí odstraníte nedostatky v kvalitě tisku. Toto je postup, který zvládnete doma bez kupování čehokoliv dalšího. Další možností je, že daná kazete je vadná a proto nepouští barvu. Jedinou možností, jak toto ověřit, je, že použijete jinou kazetu..


Vypadá to, že černá kazeta nedávkuje barvu. Je tedy nutné začít hledat příčinu. V lepším případě bude jen nepřipravená kazeta (viz výše), v horším případě bude vadná tisková hlava. Pokud tedy rada výše nefunguje, zkuste jinou funkční kazetu z jiné tiskárny. Pokud se bude chyba stále opakovat, pak bude s největší pravděpodobností vadná tisková hlava. Pro definitivní výrok ale bude potřeba vyjádření technika, který danou tiskárnu prohlédne. 


S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0