X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Dobrý den, mám Epson Stylus DX4400. Ve Win Vista se mi zobrazoval stav náplně tonerů, takže jsem věděl, kterou vyměnit. Nyní ve Win 10 to nepoznám a nevím, která je prázdná. Nechce se mmi měnit všechny najednou.

Dobrý den, mám Epson Stylus DX4400. Ve Win Vista se mi zobrazoval stav náplně tonerů, takže jsem věděl, kterou vyměnit. Nyní ve Win 10 to nepoznám a nevím, která je prázdná. Nechce se mmi měnit všechny najednou.

10.05.2018 | Petr Muller

Dobrý den, mám Epson Stylus DX4400. Ve Win Vista se mi zobrazoval stav náplně tonerů, takže jsem věděl, kterou vyměnit. Nyní ve Win 10 to nepoznám a nevím, která je prázdná. Nechce se mmi měnit všechny najednou. Díky za radu.

Vážený zákazníku,


zvedněte skener tiskárny. Uvidíte šipku, u této šipky se vždy tiskárna zastaví, aby ukázala, kterou kazetu je potřeba vyměnit. Tu kazetu, na kterou tiskárna ukázala, měňte. Ostatní můžete i nadále požívat.


S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0