X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Dobrý den, dnes jsme koupili novou tiskarnu HP DeskJet 2600 Vse naistalovali tak jak se ma, ale stale to hlasi chyba kazet.. Blikaj jakoze jsou prazdne ac jsou uplne nove.. Co by s tim mohlo byt? Děkuji

Dobrý den, dnes jsme koupili novou tiskarnu HP DeskJet 2600 Vse naistalovali tak jak se ma, ale stale to hlasi chyba kazet.. Blikaj jakoze jsou prazdne ac jsou uplne nove.. Co by s tim mohlo byt? Děkuji

11.02.2018 | Jana Krivčíková

Dobrý den, dnes jsme koupili novou tiskarnu HP DeskJet 2600 Vse naistalovali tak jak se ma, ale stale to hlasi chyba kazet.. Blikaj jakoze jsou prazdne ac jsou uplne nove.. Co by s tim mohlo byt? Děkuji

Vážený zákazníku,


ujistěte se, že jsou kazety správně nainstalovány, že byly odstraněny všechny ochranné bezpečností prvky z kazety před instalací do tiskárny. Překontrolujte, že jste použili správné kazety. Očistěte kontakty jak na kazetě, tak v tiskárně. Restartujte tiskárnu = odpojte USB kabel, odpojte přívod elektřiny z tiskárny, počkejte cca 5 minut a pak tiskárnu zapojte do elektřiny a zapněte.


S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0