X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Poradna Časté dotazy z emailů od zákazníků - FAQ

Časté dotazy z emailů od zákazníků - FAQ

  • 14.04.2020 | Iveta Librušková

    Nejde zavřít horní část po vložení catrige do tiskárny Epson WF-3720

    Dobrý den. Potřebuji radu, mám tiskárnu se scenerem Epson WF-3720,vložila jsem cartrige a nelze mi horní část vůbec zavřít. Bojím se abych ji neodlomila. Dnes jsme ji rozbalili.Děkuji

    Vážený zákazníku,

    pravděpodobně máte kazetu špatně zasazenou, nedosedla až na dno, proto nejde zavřít kryt. Bude nutné na kazetu mírně zatlačit, tím dosedne až na dno, zavřít všechny kryty a pak začít tisknout.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 08.02.2020 | Zdeněk Staník

    Nedostatečné množství volné paměti HP F 4200

    Mám tiskárnu HP F 4200 nejde tisknout píše mi to není kdispozici dostatečné množství volné paměti jak to odstranit.

    Vážený zákazníku,

    překontrolujte, že máte na disku dostatek volného místa. Pokud je zaplněn, běh systému bude omezen. Zkuste vytisknout nějaký jednodušší text, jenom jednu stránku bez obrázků. Pokud bude tisknout, je Vámi tisknutý dokument moc velký pro danou tiskárnu. Pak jej bude potřeba rozdělit do několika menších dokumentů. 

    Dle předchozích zkušeností si myslím, že problém není v tiskárně, ale v počítači...

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 04.04.2019 | Jaroslav Volařík

    Výměna skla na scaneru tiskárny HP Deskjet Ink Advantage 3525

    Dobrý den, potřebuji vyměnit sklo na scaneru multifunkční tiskárny HP Deskjet Ink Advantage 3525. Můžete mi prosím poradit jaký je postup? Děkuji a s pozdravem 

    Vážený zákazníku,

    musíte rozebrat tiskárnu a vyndat sklo ze scaneru. žádný konkrétní postup nemáme. 

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 17.01.2019 | František Čekal

    Jak uvolnit tiskovou hlavu u tiskárny Pixma7150?

    potřebuji radu pro laika tiskárna Pixma7150 - nevím jak mám po vyndání všech inkoustových kazet uvolnit tiskovou hlavu abych mohl provést její výměnu za novou děkuji za odpověď

    Vážený zákazníku,

    zatahněte za plastový díl, na kterém jsou napsané jednotlivé barvy. Tím se uvolní tisková hlava. Tu pak pootočením vyndejte.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 15.01.2019 | František Čekal

    Výměna tiskové hlavy pro tiskárnu Canon Pixma MG7150

    Dobrý den, prosím o radu pro laika - vlastním tiskárnu Canon Pixma MG7150 a potřebuji provést výměnu tiskové hlavy, jak mám postupovat? Děkuji

    Vážený zákazníku,

    • odpojte tiskárnu od elektřiny (aby se případně při manipulaci nepohnula)
    • posuňte vozík s barvami do místa, kde lze kazety měnit
    • vyndejte všechny kazety z tiskárny
    • uvolněte tiskovou hlavu a vyndejte ji z tiskárny
    • vložte novou tiskovou hlavu
    • vložte všechny inkoustové kazety
    • zavřete tiskárnu a zapojte ji do elektřiny

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 02.10.2018 | Jaroslav Michálek

    Hlášení na tiskárně EPSON ACULASER CX17

    Dobrý den Tiskárna EPSON ACULASER CX17 Po výměně tonerové kazety magenta za novou mi tiskárna píše ať ji vymením jakoby tam vložil prázdnou. Když ji vytáhnu a vložím znovu změní se hlášení na výměnu kazety cyan i když před tím tiskárna hlásila že je tam ještě asi 75% náplně. Po vytažení a znovu vložení cyan se hlášení změní zas na magenta. A tak se to opakuje pořát dokola. Jednou se mi zobzazil stav náplní a u cyan a magenta ukazoval stav na minimu jako by obě dvě byly prázdné. Zkoušel jsem tiskárnu nastavit na tovární nastavení a je to pořát stejné. Poradíte mi co stím? Děkuhjui za odpověď

    Vážený zákazníku,

    přiznám se, nevím. Nikdy jsem se s tímto nesetkal. Obraťte se na prodejce dané kazety. Problém může být v čipu na kazetě, nebo v tiskárně na základní desce. Bez otestování ale nelze říct, kde je problém.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 01.06.2017 | Ivana Gallová

    Černý pruh na stránce po tisku na tiskárně Brother DCP-7030

    Dobrý den, máme tiskárnu Brother DCP-7030. Při tisku se vždy objeví černý pruh na stránce. Vytištěná stránka je tedy nepoužitelná. Je nutné zavolat odborníka, který závadu opraví nebo mi poradíte, co provést, aby vše fungovalo jak má? Velice děkuji za odpověď.

    Vážený zákazníku,

    buď je poškozený toner, nebo válec. Pokud máte jednu z těchto věcí náhradní, zkuste ji v tiskárně vyměnit a vyzkoušet. Vadný díl pak bude potřeba vyměnit za nový, neopotřebovaný.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 03.04.2017 | Eva Bartušková

    Epson Stylus SX218 netiskne po výměně barev černě

    Dobrý den, mám tiskárnu Epson Stylus SX218. Dnes jsem vyměňovala všechny inkoustouvé kazety za nové a když se podívám do počítače, tak jsou kazety plné, ale když tisknu černobíle, tak se mi skoro nic netiskne, přičemž barevně to jde normálně, jen ta černá nejde. Je možné, že by bylo něco s tiskárnou?

    Vážený zákazníku,

    tiskárnou to nejspíše nebude, spíše kazetou. Pokud byla kazeta rozpoznána a tiskárna má snahu tisknout, čip na kazetě je v pořádku. Otevřete tedy tiskárnu, pokud jste použila neoriginální kazety, je potřeba z nich strhnout žlutý papírek s nápisem PULL. Podívejte se tedy na danou černou kazetu, zda tam papírek zůstal, pokud ano, odtrhněte tento papírek a vložte kazetu do tiskárny. Bude potřeba pravděpodobně vyčistit tiskovou hlavu. To zvládne sama tiskárna, stačí podržet červené tlačítko po dobu cca 5 sekund a tiskárna spustí čištění. Pak už by měl být tisk v pořádku.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 06.03.2017 | pavlína urbanová

    Jak vyčistit a profouknout barvy na tiskárně?

    Dobrý den mám dotaz,chtěla jsem se zeptat,kde najdu jak vyčistit a profouknout barvy na tiskárně,bohužel se mmi stalo že jsem barvy omylem prohodila a tiskárna netiskne jak má,lze to nějak opravit,pročistit,nebo mám vyměnit třeba barvy?Jde to vůbec ještě spravit?Ještě před tím jsem hodně tiskla barevně než mi došla barva,potom jsem ji vyměnila,ale omylem jsem přehodila barvy,je možné že se to smíchalo?Nebo někde ucpalo?a jak to vyčistit abych nemusela dávat do servisu?Už na to není samozřejmě záruka tuhle tiskárnu mám už tak 7let a doposud jsem s ní byla velmi spokojená,ale bohužel tento typ se již nevyrábí,chtěla bych ji zachovat pokud by to šlo poradíte?Prostě to teď když chci tisknout,ztak místo barevně tak mi to jen okopíruje nebo i vytiskne jen tak jakoby šedě nebo šedozeleně,ani ta černá není výrazná,přitom barvy jsou plné,poradíte prosím?Kde najdu vyčištění trysek nebo co je potřeba?Je potřeba vyměnit všechny barvy a zkusit to znova?Nebo jen s tím něco udělat?Prostě to tiskne třeba tam kde má být červená tak jen jakoby šedozeleně nevýrazně ta červená tam vůbec není moc děkuji za radu odpověď do emailu co nejdříve a ještě poradili byste mi popřípadě nějaký obrobný tip multifunkční tiskárny?Mám epson stylus sx 410 ale ten už se bohužel nevyrábí děkuji

    Vážený zákazníku,

    ujistěte se nejdříve, že už máte všechny kazety na správné místě. Pokud jste je do tiskárny zasadila na špatné místo jen na chvilku, pak se nic neděje, tiskárna stejně poznala, že má kazety špatně a netiskla. 

    Poté, co si budete jista, že jsou všechny kazety správně, tiskárnu zavřete. Stiskněte a dřžte tlačítko trojúhelník v kroužku po dobu cca 5 sekund. Pak ho uvolněte. Tiskárna začne pracovat a bude se čistit. Po vyčištění zkuste něco vytisknout. Pokud bude vidět, zda se tisk zlepšil. Pokud to bude jen o trochu lepší, čištění opakujte, pak nějakou dobu počkejte a zkuste zase tisk. Uvidíte, že se bude výsledek zlepšovat.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 01.12.2016 | Jiří Půlpán

    Stav baterie Samsung Xpress C410W

    dobrý den - mám tiskárnu Samsung Xpress C410W a netuším, jak si ověřím stav barev

    Vážený zákazníku,

    pokud se rozsvítí oranžová kontrolka na tiskárně, pak je toner na konci životnosti. Pokud tiskárna informace o stavu toneru poskytuje, je možné tyto informace najít ve vlastnostech tiskárny v počítači. Ne všechny tiskárny ale tyto informace poskytují.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 26.09.2016 | Jaromír Mácha

    Čmouha při tisku HP LaserJet Pro 100 Color MFP M175NW

    Dobrý den, mám HP LaserJet100, M175mw. objevuje se čmouha při tisku.Pouze z PDF ostatní O.K. Prosím o radu Děkuji

    Vážený zákazníku,

    přiznám se, že tento typ chyby mi moc nedává smysl. Buď to se vyskytuje vada na každém tisku, nebo jen na barevném, nebo na žádnám. Aby tiskárna dokázala rozlišit, co bylo zdrojem tiskových dat, to slyším poprvé. Nicméně začněte tedy přeinstalací toho programu, který se stará o zobrazení PDF souborů. Pokud se při jiném tisku daná chyba nevyskytuje, nejedná se o vadu tiskárny, ale o chybu zdroje tiskových dat, v tomto případě programu na zobrazení PDF. Nic jiného mě nenapadá.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 11.03.2016 | Miroslav Hrzán

    Jak skladovat prázdné tonerové kazety?

    Dobrý den, prosím o informaci jak skladovat prázdné tonerové kazety před odvozem k likvidaci. Děkuji za odpověd

    Vážený zákazníku,

    prázdné tonery není potřeba skladovat s nějakou zvláštní péčí. Stačí suché místo, kde nebude docházet k výrazným výkyvům teploty. Sklad vedle kanceláře je dostačující. Tonerům vadí vlhkost a mráz.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 30.10.2015 | Pavel Hurych

    Jak se odvzdušňuje inkoust v hadičkách u tiskárny EPSON Wf-3010?

    Dobrý večer, chtěl bych se zeptat jak se odvzdušňuje inkoust v hadičkách u tiskárny EPSON Wf-3010.

    Vážený zákazníku,

    přiznám se, že nevím, které hadičky máte na mysli. Tiskárna WF-3010 používá inkoustové kazety, které žádné hadičky nemají, v případě nutnosti "odvzdušnit" tiskovou hlavu stačí použít funkci čištění inkoustové hlavy, což je standartní funkce tiskárny. Tiskárna tím nejenom očistí hlavu, ale odsaje případný vzhduch v tiskové hlavě, který brání průchodu inkoustu. U nové tiskárny není potřeba se zabývat nádobkou na odpadní inkoust, ta se zaplní až při větším množství vytisknutých stránek. Poté je potřeba nádobku odsát, ale není nutné odvzdušňovat hadičky. Netuším proti, na které hadičky jste se ptal, proto zkuste upřesnit svůj dotaz.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 05.09.2015 | Josef Rydlo

    Nádržka přebytečného inkoustu je téměř přeplněná - hlášení na tiskárně Canon MP520

    Dobrý den. Chtěl bych Vás poprosit o radu. Mám tiskárnu Canon MP520 a objevuje se mi hlášení: "Nádržka přebytečného inkoustu je téměř přeplněná. Pokračujte v tisku stisknutím tlačítka OK. Obraťte se na pracovníky servisního střediska." Postupuji dle rady na displeji a pak samozřejmě tisknu. Kontaktoval jsem dvě servisní střediska v Praze. Bylo mi řečeno, že na moji tiskárnu již nejsou náhradní díly, přesto mi jistě ještě nějakou dobu vydrží a pak až to nepůjde, mám si koupit novou tiskárnu. Již jsem se s tím i smířil, ale přesto mne ta hláška o chybě vadí. Nedá se nějak toto hlášení odstranit nebo tiskárnu přesto nějak opravit? Jsem s ní velice spokojen a chtěl bych jí "prodloužit život". Nemáte nějaké zkušenosti, rady s tímto hlášením? Děkuji Vám předem za jakoukoliv odpověď. Josef Rydlo Brandýs n/Labem

    Vážený zákazníku,

    návod jak postupovat při odstranění této hlášky najdete zde: http://www.printprofi.cz/chyba-e27-nadrzka-odpadniho-inkoustu-je-plna-waste-ink-tank-is-full

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 20.12.2014 | Vratislav Hanuš

    Která tiskárna tiskne i s prázdnými náplněmi?

    Prosím o radu. Chci koupit novou tiskárnu. Nyní mám multif.Epson SX 410. Jakmile není v jedné kazetě barva netiskne. Tisknu z 90% černě. Chtěl bych takovou, která tiskne i s prázdnými barevnými náplněmi. Měl jsem dříve HP a tam to šlo bez problémů. Děkuji předem za odpověď.

    Vážený zákazníku,

    toto je problém všech tiskáren Epson. Jamile dojde jedna barva, tiskárna netiskne vůbec, ani když chcete tisknout pouze černou barvou. Pokud tedy budete kupovat novou tiskárnu, vyhněte se tedy tiskárnám Epson.

    V poslední době jsem měl na testu několik tiskáren Brother, HP a Canon, bohužel tento nešvar se projevoval u všech, které jsme testovali. Jakmile nebyla přítomna barevná kazeta, tiskárna nechtela tisknout, a to ani černobíle. 

    Nedokážu tedy v současné době poradit tiskárnu, která by tento Váš požadavek splnila.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 05.06.2014 | Jaroslava Čivišová

    Odběr prázdného toneru k ekologické likvidaci

    Odebíráte prázdné tonery k ekologické likvidaci? Děkuji

    Vážený zákazníku,

    Ano, odebíráme tonery k ekologické likvidaci. Pokud nějaké tonery máte, pošlete nám je na naši adresu, zajistíme, že budu zlikvidovány tak, aby po nich zbylo co nejméně nevyužitého odpadu.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 29.05.2014 | Lubomír Kovařík

    Jak se u Vás mohu zaregistrovat?

    Dobrý den, Chci se u Vás zaregistrovat. Je to možné? Vidím jen tlačítko „přihlásit“. Děkuji.

    Vážený zákazníku,

    Pro objednání zboží není potřeba žádná registrace. Vyberte si zboží, které chcete koupit, poté dokončete objednávku. Po první uskutečněné objednávce dostanete od nás do emailu přihlašovací údaje.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 09.02.2014 | Anna Maťová

    Jak zjistím zbývající množství náplně v tiskárně Samsung ML 1630 Series?

    Dobrý den, jak a na čem zjistím zbývající množství náplně v tiskárně? Je to laserová tiskárna Samsung ML 1630 Series. Je to vůbec možné? Děkuji za odpověď. A.Maťová.

    Vážený zákazníku,

    pokud máte doinstalovaný nástroj pro sledování stavu tiskárny, pak je tento nástroj schopen indikovat odhadované množství toneru v tonerové kazetě a upozornit Vás tak před vypotřebováním kazety, že je nutné připravit kazetu novou.

    Pokud tento nástroj od Samsungu doinstalovaný nemáte, pak množství toneru v kazetě zjistit nelze. Doporučil bych tedy mít připraven náhradní toner pro výměnu. Jakmile tiskárna začne vynachávat při tisku (objeví se na vytištěném papíře světlejší plochy, kde tisk není tak kvalitní), pak je toner na konci své životnosti a bude jej potřeba vyměnit. Pokud tonerem zatřepete ze strany na stranu, většinou získáte tak 20 stránek navíc, poté je ale kazeta opravdu vypotřebována a je nutné ji vyměnit.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 27.01.2014 | Miloslava Martinovská

    Jak nastavit tisk ve formátu 10x15 cm u tiskárny Brother DCP-J315 W?

    Měla bych k vám dotaz ve věci tisknutí fotopapíru ve formátu 10x15 cm. Bohužel při koupi tiskárny Brother DCP-J315 W není v návodě o této možnosti tisku žádná zmínka. Zkoušela jsem to různými způsoby, ale bohužel výsledek se nedostavil. Nechce se mi vzít pod paži tiskárnu a jet do prodejny, kde jsem tiskárnu zakoupila, kde by mi možná tuto možnost tisku předvedli. Obracím se s prosbou, zda je někde na internetové adrese možnost popisu mého požadavku. Děkuji mnohokrát za odpověď. Jinak jsem s touto uvedenou tiskárnou velmi spokojena. Děkuji Martinovská

    Dobrý den,

    při tisku na fotopapír jiné velikosti než je velikost A4 je potřeba nastavit v podavači jinou velikost papíru, aby byla tiskárna schopna daný papír správně natahnout a tisknout na něm. Doporučuji tedy vytáhnout zásobník papíru uplně z tiskárny, otevřít jej a najít vodící lišty pro papír. Pak vložte daný fotopapír 10x15 cm do zásobníku a nastavte vodící lišty přesně podle velikosti papíru. Tiskárna tak nabere papír na správné místo a vytiskne na něj. Věřím, že se Vám vše podaří.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 07.05.2013 | Fürst Václav

    Nemohu odeslat objednávku!

    Nemohu odeslat objednávku.Stále odepisujete:Vaše jméno nebo heslo špatně.Objednávám u vás poprvé.

    Vážený zákazníku,

    pokud nakupujete poprvé, nevyplňute žádné heslo, nepřihlašujte se, heslo pro přihlášení dostanete spolu s první objednávkou. Prostě jen odešlete objednávku.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 00.00.0000 |

    Nenašel jsem zboží

     Ve vyhledávání jsem nenašel zboží, které bych rád koupil, co mám dělat?

    Pravděpodobně se jedná o chybu při zadávání dotazu v políčku vyhledávání. Zkuste nejprve překontrolovat Vámi zadaný text, zda jste ho napsali správně a bez překlepů. V dalším případě zkuste přeformulovat Váš dotaz ohledně typu tiskárny nebo náplně pro ni.

    Pokud vyhledávač neukázal požadovaný výsledek, zkuste zapsat typ tiskárny případně toneru či cartridge s mezerou nebo bez ní, např. místo DX4000 zadejte do vyhledávání DX 4000.

    Vyhledávání nerozlišuje velká a malá písmena\, nemusíte si s tím tedy lámat hlavu.

    V případě dalších obtíží nás kontaktujte.

  • 00.00.0000 |

    Mohu si objednat zboží a vyzvednout osobně?

     Mohu si objednat zboží a vyzvednout osobně?

    Ano, i osobní odběr je možný. Prosíme ale o dodržení následujících podmínek, usnadníte nám tím manipulaci se zbožím a zamezíte tím zbytečným nedorozuměním:

    Zboží je možno vyzvednout na následujících místech:

    1. Cheb
    2. Sokolov
    3. Chodov u Karlových Varů

    Výdejní místo Cheb

    Printprofi.cz
    Svobody 6
    35002 Cheb
    (výdejna se nachází v suterénu obchodního domu Prior na pěší zóně - zde je možno vyzvednout toner i bez předchozí objednávky, pokud je to nezbytně nutné. Preferujeme však objednávku na eshopu a poté Vám bude poslán email, jakmile je zboží připraveno k vyzvednutí).

    Otevírací doba výdejního místa:
    Po-Pá 9-17hod.
    So 9-12 hod.
    Ne zavřeno

    Výdejní místo Sokolov:

    Prodejna spodního prádla
    Rokycanova 1929
    35601 Sokolov
    (vchod z Náměstí Budovatelů - z rohu městského úřadu Sokolov)

    Otevírací doba výdejního místa:
    Po-Pá 9-17 hod.
    přestávka 13:30 - 14:00
    So,Ne zavřeno

    Pro zjednodušení výdeje si prosím pamatujte jméno, na ktéré byla vystavena objednávka. Platba za zboží je možná pouze v hotovosti.

    Mějte prosím na paměti, že se jedná o výdejní místo, kde není zboží k dispozici bez předchozí objednávky.


    Zvětšit mapu

    Výdejní místo Chodov u Karlových Varů:

    Drogerie TETA
    Staroměstská 848
    35735 Chodov u K. Varů

    Otevírací doba výdejního místa:
    Po-Pá 8-18 hod.
    So 9-12 hod.
    Ne zavřeno

    Pro zjednodušení výdeje si prosím pamatujte jméno, na ktéré byla vystavena objednávka. Platba za zboží je možná pouze v hotovosti.

    Mějte prosím na paměti, že se jedná o výdejní místo, kde není zboží k dispozici bez předchozí objednávky.


    Zvětšit mapu
  • 00.00.0000 |

    Potřebuji poradit. Kam se mám obrátit?

    Pokud potřebujete telefonickou konzultaci ohledně Vaší objednávky, nebo poradit s výběrem toneru, cartridge nebo inkoustu pro Vaší tiskárnu, kontakty najdete na následující stránce: Kontakty

    Pokud potřebujete, abychom Vám zaslali písemnou odpověď, vyplňte prosím následující formulář:

    Věnujte prosím zvýšenou pozornost při vyplňování Vašeho emailu, v případě špatného emailu Vám nemůžeme odpovědět.

  • 00.00.0000 |

    Mohu zrušit již potvrzenou objednávku?

    Ano, máte právo na odstoupení od objednávky.

    Pokud se rozhodnete zrušit objednávku, informujte nás prosím prostřednictvím naší emaliové adresy prodej@printprofi.cz Velmi nám tím usnadníte a urychlíte práci při vyřizování objednávek.

    Za předpokladu, že objednávka ještě nebyla odeslána, bude stornována a o této skutečnosti budete bezprostředně informováni emailem.

    Jestliže byla objednávka již odeslána a Vámi převzata - jste konečným spotřebitelem. V takovém případě můžete vrátit objednávku do 14 dnů dle našich obchodních podmínek.

    Důležité upozornění: zboží musí být nerozbalené a v původním stavu (obalu). Nesmí jevit žádné známky používání a ani opotřebení!

  • 00.00.0000 |

    Jak postupovat při výměně inkoustové kazety?

     Jak postupovat při výměně inkoustové kazety? nechci něco pokazit, prosím poraďte

    Vždy postupujte podle pokynů výrobce tiskárny, nepokoušejte se o násilné otevření tiskárny a výměnu inkoustové kazety bez spolupráce tiskárny. Můžete tím přivodit nenapravitelné poškození tiskárny.

    Vždy instalujte tiskové kazety pouze do pozic, které jsou pro toto určeny. I každá barevná kazeta má svou vlastní pozici a nelze ji libovolně měnit. Dbejte prosím přesně pokynů výrobce tiskárny.

    Pří výměně inkoustové kazety vždy dodržujte předepsaný postup, který najdete v manuálu tiskárny. Nepřeskakujte jednotlivé body, můžete si tím poničit tiskárnu.

    V případě použití průvodce výměnou inkoustových kazet prosíme dodržujte jednotlivé kroky při výměně inkoustových kazet, pečlivě je dodržujte, vyhnete se tak nepříjemnostem, jak například nefunkčnímu tisku, nekvalitnímu výstupu, vybledlé barvy, vynechávání a podobně.

    Důrazně upozorňujeme, že i když tisknete jen černě, nelze do tiskárny dát jen černé inkoustové kazety.

  • 00.00.0000 |

    Jak měnit toner v tiskárně?

     Jak měnit toner v tiskárně? nerad bych udělal chybu

    Velmi častou otázkou, kterou si každý z nás položí, jakmile dojde barva v tiskárně je: A co teď s tím? Samozřejmě jsou dvě možnosti. Buď sedneme k internetu a nové tonery objednáme online nebo se zvedneme z gauče a skočíme do obchodu. Pořád ale vyvstává otázka: Jak tu barvu v tiskárně vyměnit? Pojďme se na to podívat.

    Pro výměnu toneru v tiskárně doporučujeme následující postup:

    1. Vypněte tiskárnu

    Je více než důležité, abyste se hned na začátku ujistili, že je tiskárna vypnutá\, aby nedošlo k nějakému zranění či poškození zařízení.

    2. Vyjměte prázdnou tonerovou kazetu

    Jakmile bude tiskárna vypnutá, můžete se pustit do výměny barevné kazety. Připravte si ubrousek nebo starý hadr, na který špinavý toner položíte. Nikdo nechce mít umazaný stůl. Otevřete kryt tiskárny a vyjměte tonerovou kazetu.

    3. Plastová kazeta nepatří do koše

    Prázdnou kazetu obsahující zbytky tonerového prachu v žádném případě neházejte do klasického koše se směsným odpadem. Tyto materiály by měly podléhat ekologické likvidaci, která nezatíží životní prostředí. Ale kam s nimi? Používáte-li originální tonery, zkuste je odprodat některému výkupci použitých tonerů. V opačném případě je vraťte do obchodu, ve kterém jste tonery pořídili. Prodejci by se o barevné náplně měli postarat.


    Chystáte se na nákup nového toneru, ale nevíte, po jakém sáhnout? Vyhledání podle výrobce by vám mohlo pomoci.


    4. Zkontrolujte nový toner

    Předtím, než vložíte nový toner do tiskárny, zkontrolujte si jeho stav. Dochází-li k sypání prášku z kazety, něco není v pořádku a rozhodně ji nevkládejte do zařízení. To samé platí v případě, že objevíte zjevné poškození toneru. Vadnou kazetu odneste zpět prodejci a požádejte o reklamaci.

    5. Protřepat, nemíchat

    Abyste docílili rovnoměrného rozmístění prášku v kazetě, doporučujeme toner ve vodorovném stavu zlehka protřepat. Pokud ho neprotřepete, prášek může, i kvůli nesprávnému skladování, zůstat usazený v jednom místě, a následně může docházet k vadám v tisku. Typickým projevem špatně rozmístěného prášku jsou svislé pruhy na papírech.

    6. Pryč s ochrannými prvky

    Na tonerech zpravidla najdete ochranné prvky\, díky kterým je kazeta zabezpečená proti poškození při přepravě a manipulaci. Nejčastěji přijdete do styku s ochrannými prvky v podobě:

    • separační pásky na boku kazety
    • krytky čipu
    • ochranného papíru na optickém válci
    • ochranného krytu optického či magnetického válce
    • ochranné fólie

    V případě, že toner je zabezpečený páskou\, odstraňte ji pomalu ve směru šipky. Ovšem při rozbalování se důkladně podívejte, zda daný toner vůbec nějaký ochranný prvek má. Pokud by ho neměl a vy jste na něj spoléhali, mohlo by dojít k poškození kazety. Má-li váš toner optický či magnetický válec, určitě na něj nesahejte ani neodklápějte ochranné víčko. Kazetu byste tím mohli poškodit.

    7. Připravit návod a vložit

    Před vložením toneru si pro jistotu vezměte k ruce originální návod od výrobce\, kde bude přesně popsané, jak barevnou kazetu vložit. Postup se u jednotlivých výrobců může lišit, a proto bychom šli raději na jistotu s návodem. Po důkladném pročtení návodu toner vložte do tiskárny, ovšem na hrubou sílu zapomeňte. Pravidlo nejde-li to silou, zkus ještě větší nechte uschované pro jiné případy. Toner musí jít do tiskárny vložit snadno bez větších komplikací.

    8. Tiskárnu zavřete, zapněte, a máte hotovo

    Po vložení toneru tiskárnu zavřete, zapněte a zkuste vytisknout pár zkušebních stránek, ať vidíte, zda není s tonerem něco v nepořádku. Je-li vše dobré, máte hotovo.

  • 00.00.0000 |

    Jak skladovat tonery?

     Jak skladovat tonery? můžu je nechávat vedle tiskárny?

    Dodržujte prosím následující zásady:

    1. toner chraňte před slunečním zářením,
    2. nedotýkejte se optického válce, může dojít k jeho poškození a znehodnocení toneru,
    3. toner vyndavejte z černého sáčku až před instalací do tiskárny,
    4. neodklápějte kryt optického válce,
    5. tonerovou kazetu skladujte za pokojové teploty.

    Zajistíte tím optimální kvalitu tisku.

  • 00.00.0000 |

    Jak skladovat inkoustové cartridge?

     Jak skladovat inkoustové cartridge? můžu je nechávat ve stolku v šuplíku?

    Inkoustové kartridge můžete skladovat velmi dlouho za dodržení následujících zásad:

    1. cartridge skladujte v suchu,
    2. cartridge skladujte nejlépe při pokojové teplotě, vyvarujte se mrazu nebo vysokým teplotám,
    3. inkoustové kazety chraňte před slunečním zářením,
    4. kazety vyndavejte z vakuového obalu až před instalací do tiskárny,
    5. inkoustové kazety znovu nezavírejte ani nepřelepujte.

    V připadě dodržení těchto zásad můžete inkoustové kazety skladovat velmi dlouho (řádově až roky).

  • 00.00.0000 |

    Co mám dělat s použitými inkoustovými kazetami?

     Co mám dělat s použitými inkoustovými kazetami, mohu je vyhodit do odpadu?

    Vytisknuté cartridge nepatří do běžného komunálního odpadu, daleko lepší způsob ochrany životního prostředí je příležitostné zaslání na naši adresu. Zajistíme ekologickou likvidaci použitého tiskového materiálu. 

    Některé části kazet lze znovu použít.

    Prázdné kazety posílejte prosím na naši adresu s poznámkou, že jsou určeny k likvidaci:

    Printprofi.cz
    Svobody 6
    35002 Cheb

  • 00.00.0000 |

    Kam poslat přání, stížnost nebo spokojenost?

     Mám přání, stížnost, nebo bych rád vyjádřil spokojenost, kam se mohu obrátit?

    Pokud chcete vyjářit spokojenost s našimi službami, nebo máte pro nás návrh na zlepšení našich služeb nebo naopak chcete vyjádřit nespokojenost, rádi Vaše konstruktivní návrhy přijmeme a pokusíme se na základě těchto návrhů vylepšit naše služby k Vaší spokojenosti. Každá zpětná vazba je pro nás důležitá. 

    Pokud chcete vyjádřit svůj názor, jsou pro Vás k dispozici následující kontakty:

    Poštou: emailem: telefonicky: otevírací doba:
    Printprofi.cz
    Svobody 6
    35002 Cheb
    prodej@printprofi.cz 799794541
    Po - Pá: 9.00 - 17.00
    So: 9:00 - 12.00
  • 00.00.0000 |

    Jak zjistím dostupnost jednotlivého zboží?

      Dobrý den, jak zjistím dostupnost jednotlivého zboží, nechci aby mi byla objednávka doručena za 14 dní, potřebuji tisknout okamžitě. 

     Veškeré uvedené zboží na eshopu je skladem minimálně v 1 kusu. Jakmile zboží není skladem, nedá se objednat, a je uveden datum dalšího naskladnění. S námi se nemusíte bát, že budete na svou objednávku čekat dlouho. 98% objednávek\, které k nám dorazí v pracovní den do 16.00 jsme schopni ještě ten daný den zpracovat, zabalit a odevzdat na poštu. Další už je na České poště. Z naší zkušenosti je téměř 90% objednávek doručováno již následující pracovní den po podání. Abychom Vám co nejvíce zjednodušili přijmutí objednaného zboží, rozesíláme informační email i s číslem balíčku, pod kterým je Vaše objednávka doručována. Můžete si tak dohledat, kde se nachází Váš balíček. 

                                                

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0