X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Jak vybrat správnou náplň do tiskárny Reset tiskárny Canon MP Odstranění chybové hlášky E04, E05, E14 a E15 u tiskáren Canon

Odstranění chybové hlášky E04, E05, E14 a E15 u tiskáren Canon

Chybová hláška E04, E05, E14 nebo E15 u tiskáren Canon Pixma se objeví v případě, pokud má tiskárna problém s rozpoznáním jedné nebo více kazet. Oficiální popis této chyby od firmy Canon je "Inkoustová kazeta FINE nebyla rozenána".  Dle našich zkušeností se tato hláška často objeví, pokud použijete znovunaplněné kazety, které nenesou označení "FINE" od firmy Canon. Toto ale nutně neznamená, že musíte nutně používat jen nové originální kazety Canon ve své tiskárně, protože Vaše tiskárna má problémy s rozeznáním vložených kazet.

Vaše tiskárna Canon používá serii se zlatými kontakty na přední straně kazet. Toto je jediné místo, kde se předávají informace z tiskárny do kazety. Pokud tyto kontakty jsou znečištěny inkoustem, nebo mastnotou z vašich rukou, může to být příčina této hlášky. Rovněž poškozené (ať už viditelně nebo ne) kontakty mohou být příčinou nerozeznání kazet.

Ať tak nebo tak, zkuste následující návod na řešení tohoto problému:

Jak odstranit toto hlášení?

Za předpokladu, že kontakty nejsou poškozené, nebo daná cartridge nemá vadnou elektroniku, dá se tato chybová hláška odstranit vyčištěním kontaktů. Doporučujeme následující postup:

  1. vyndejte kazety z tiskárny
  2. vypněte tiskárnu pomocí tlačítka POWER, nevytahujte tiskárnu z elektriky
  3. 2x překontrolujte, že jste použili správné kazety
  4. setřete kontakty na kazetě pomocí kuchyňské utěrky nebo jemného papíru
  5. zapněte tiskárnu pomocí tlačítka POWER
  6. vlože takzety do tiskárny, ujistěte se, že jste je vložili na správné místo

S trochou štěsti vaše tiskárna kazety rozezná a umožní vám tiskonout dál. Pokud se ale chybová hláška E04, E05, E14 nebo E15 "Inkoustové kazety FINE nebyly rozeznány" objeví znovu, může to být známka toho, že jsou poškozené, nebo nefunkční. Pak je jedinou možností tyto kazety vyměnit za jiné.

Pokud se vám tato hláška objevuje u více kazet, zkuste ten samý postup pro kontakty v tiskárně. Vyčistit je. Pokud ani toto nepomůže, pravděpodobně jsou poškozeny kontakty v tiskárně. Bohužel tyto kontakty nejsou nijak chráněny při výměně kazet a mohou se snadno poškodit.

Vytisknout stránku

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


Sociální sítě

Novinky o cartridge a tonerech na Facebook.com

 

Sledujte nás Google+


Recenze na Heureka.cz

© 2018, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0